Spotterinfo : BGO/OSL 30MAR

Originally posted by Pilot Alexi Kaivio

Originally posted by seilfly

Originally posted by Pilot Alexi Kaivio

Originally posted by espeno

30. mars = fredag ja :D

Da ødelegger skolen nok en gang for spotter-mulighetene mine, men det er jo snart ferie, og det er jo hyggelig.

Feil prioritering. Du mener selvfølgelig at det er spottingen som ødelegger for skole-mulighetene den dagen?

Nei, for jeg har ikke tenkt å skulke skolen, jeg må skulke spottingen. Skolen er jo viktig.

ånei du!!;) her i live finnes det 2 ting, fly og damer.. jeg ser ikke skolen:drunk: jør som meg å ta fly-spotting framfor skole. skolen finnes 190 dager i åre, det jør ikkje dette flye:p

kem bryr seg unasett om litt fravær??:cool: må da være låv å ta litt fri etter flere uker me hardt skole arbeid...

go for fly:old :old

Originally posted by Roxman

kem bryr seg unasett om litt fravær??:cool: må da være låv å ta litt fri etter flere uker me hardt skole arbeid...

tja.. dem som evt engang i fremtiden vil nok se litt på hvordan fraværet ditt har vært da..

Originally posted by LCH78

tja.. dem som evt engang i fremtiden vil nok se litt på hvordan fraværet ditt har vært da..

han går jo bare på ungdomskolen:rolleyes:

men jeg ser poenget ditt..;)

men på ei aen sia så e d bare snakk om 2 tima:p litt går d ann å ha;)

Originally posted by LCH78

Nå begynner dette bli OT, men la gå. INGEN ser på fraværet ditt fra ungdomskolen. På min CV skriver jeg ikke engang opp at jeg har gått på ungdomskole, kun videregående og jeg er ennå kun 23 år. Legger kun ved diploma uten karakterer. Eneste jeg legger ved av karakterer/fravær er fra universiteter og der er det som kjent ikke noe som heter fravær, men man ser lett på karakteren om det er en skulker man har med å gjøre.

Men nå anbefaler jeg for det ikke å skulke selv om du ikke går glipp av noe da man lærer svært lite iløpet av 2 timer på norsk ungdomskole

Originally posted by Someone
Men nå anbefaler jeg for det ikke å skulke selv om du ikke går glipp av noe da man lærer svært lite iløpet av 2 timer på norsk ungdomskole
Med tidligere nevnte holdning blir 2 timer for 4, som igjen fort blir noen dager etc..
Resultatet blir gjerne at man ikke har det som trengs av kunnskaper for å klare videregående.

Originally posted by Cedlind

Med tidligere nevnte holdning blir 2 timer for 4, som igjen fort blir noen dager etc..
Resultatet blir gjerne at man ikke har det som trengs av kunnskaper for å klare videregående.

:clap VC-10

Og fravær, og karakterer teller jo for hva man skal søke seg på videre. Sats på skole mens man har muligheten. :old

denne skal jeg nok klare å få med meg både arr og dep av.. Hvis 01R for app og 01L for dep er aktiv som jeg håper..

Her kommer etpar biilder fra BGO i dag.
-Det dukker nok opp noen andre også, tatt fra andre siden av flyplassen..... :wink

-Se det siste bildet, er det ikke mye

Attachments

• Arkia_757-300_4X-BAW_a_.jpg
    Arkia_757-300_4X-BAW_a_.jpg
    47.2 KB · Views: 3
  • Arkia_757-300_4X-BAW_b_.jpg
    Arkia_757-300_4X-BAW_b_.jpg
    91 KB · Views: 2
  • Arkia_757-300_4X-BAW_c_.jpg
    Arkia_757-300_4X-BAW_c_.jpg
    99.2 KB · Views: 3
  • Arkia_757-300_4X-BAW_d_.jpg
    Arkia_757-300_4X-BAW_d_.jpg
    70.4 KB · Views: 2
Hvilken vei går du for å komme til stedet der du tok de bildene? Synes det er litt kjedelig der borte mel helikopter-greiene fordi der bare takser de, men dette ser jo ut som et bra sted når de bruker 35 også!! Hvordan kommer jeg der?

Back