• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SPOTTERDUDE.COM

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
MOW med ny side... Blir det også nytt forum her på Scanair.no? tell us more...

Replying to Topic 'SPOTTERDUDE.COM'

Kanskje vi må omdøpe Seattle Corner til Spotterdude's Lair??:devot:

Dude, where's your plane?
Where's your plane, dude?

Planes are coming!!!! :smokin

SEAspotter.com har desverre mistet sin relevans, saa jeg bestemte meg til aa endre til noe mer noeytralt. Saa etter en aftens dyp diskusjon med en flaske Highland Park ble ideen til Spotterdude.com foedt. Og til min overraskelse var ogsaa domenet ledig ... :up:

Saa naa holder b-one paa aa sette opp for meg - det kommer en liten preview saa snart jeg har faatt ftp-access og etterhvert vil jeg poese paa med bilder herfra og derfra. Selvfoelgelig vil FBU-sidene bli flyttet over ogsaa.

Siten vil nok hovedsaklig bli 'trip-report'-innrettet, med bildeserier fra forskjellige steder.

Jeg gleder meg i alle fall veldig til å se den nye siden.

Personlig bruker jeg B-one.net, noe jeg er meget fornøyd med;)
Jeg er i ferd med å gjøre om alle bilde sidene mine til Trip/Spotter reports. ettersom ingen egentlig er ute å se på bilder på sånne sider lenger ( da har man jo Airliners og Jetphotos )

Originally posted by LN-MOW

Planes are coming!!!! :smokin

SEAspotter.com har desverre mistet sin relevans, saa jeg bestemte meg til aa endre til noe mer noeytralt. Saa etter en aftens dyp diskusjon med en flaske Highland Park ble ideen til Spotterdude.com foedt.

Hvorfor ikke www.plane-spotter.ORG ???

heheheheh. 3 nordmenn med 3 plane spotter domener. selvom det var jeg som begynte med rip offen her da:sarc

Men nå jar jeg gjort om bilde sekjsonen min til Trip/Spotter Reports.
resultatet kan dere se her
http://www.plane-spotter.net/index.php?side=pictures

Desverre har jeg aldri belaget meg på å lage en slik seksjon så det er ganske lite info på en del av dem. men dette kommer til å blir bedre.

Er det noen her som vil disposinere sin rapport er dere gledelig velkommen ;)

Stuset litt over navnet men syns det er genialt! :thumbup

Hilsen,
Laurenz

Back