• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spotteralert Torp 29.04

andreas_a

ScanFlyer Gold
Ser det kommer en uvanlig gjest om en times tid

08:55 DTR0001 Sønderborg Beregnet ankomst 09:00 Danish Air Transport

Last edited:
Takk for tips, får kanskje med avgangen. Ser også at det skal komme en SAS maskin fra Nyköping kl 1500.

Torp.no sier beregnet avgang 1410, men den tiden forsvant mens jeg var opptat med studier.

Angående SAS maskinen som skal til Torp i dag ser det ut til å være en Q400 som skal komme fra Nyköping og lande på Torp klokken 1500. Dette i følge widerøes fly i rute:

SK 9105 Nyköping 15:00 Beregnet ankomst på rutetid

Kan det tilfeldigvis være at en av de gamle til SK skal fly for Widerøe en periode? Det er vel i utgangspunktet heller tvilsomt med den gamle Q400 sagaen i SAS.

Kanskje den skal til vedlikehold hos Widerøe?

ikke for å virke alt for utålmodig. Men lurer veldig fælt på dette her:

Kan det tilfeldigvis være at en av de gamle til SK skal fly for Widerøe en periode? Det er vel i utgangspunktet heller tvilsomt med den gamle Q400 sagaen i SAS.

Enda mer utenom det vanlige idag.

Noen som vet hva dette er?

17:45 OYP0000 Rygge Beregnet ankomst på rutetid

Og retur:

18:25 OYP0001 Roskilde (near Copenhagen)

ikke for å virke alt for utålmodig. Men lurer veldig fælt på dette her:

Angående SAS maskinen som skal til Torp i dag ser det ut til å være en Q400 som skal komme fra Nyköping og lande på Torp klokken 1500. Dette i følge widerøes fly i rute:

SK 9105 Nyköping 15:00 Beregnet ankomst på rutetid

Uten at jeg veit noe, så ville jeg ha satt en 50lapp på den siste :)

Var en kjapp tur ute og tittet på SAS maskinen da jeg plukket opp noe saker fra komplett, og infoen over er korrekt. Ikke noen SAS logoer på den lenger, men fortsatt blå hale og rød/orange motordeksel, om en litt blasne i fargen. Sto ved siden av hangaren til Widerøe

Back