LN-RRA Eurobonus Diamond 11 Nov 2008 #1 BlueBird Cargo er på Sola NÅ!!:exclaimation:exclaimation:exclaimation
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 11 Nov 2008 #4 De har visst to -400 også ser jeg. http://www.bluebirdcargo.com/ Stilig fargeskjema syntes nå jeg. Burde være mulig å rekke et kjapt bilde nå før sola går ned.
De har visst to -400 også ser jeg. http://www.bluebirdcargo.com/ Stilig fargeskjema syntes nå jeg. Burde være mulig å rekke et kjapt bilde nå før sola går ned.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 11 Nov 2008 #5 *FRUSTRERT* Glemte seff å ta med kamera i dag, tenkte tanken på vei til jobb i dag, men tok det ikke med :drunk:
*FRUSTRERT* Glemte seff å ta med kamera i dag, tenkte tanken på vei til jobb i dag, men tok det ikke med :drunk:
J Joker7913 ScanFlyer Blue 11 Nov 2008 #7 Twin Otter said: Stilig fargeskjema syntes nå jeg. Click to expand... Bygger vel på at deres første fly var en ex NB 737-300 i Mørkeblå bemaling!
Twin Otter said: Stilig fargeskjema syntes nå jeg. Click to expand... Bygger vel på at deres første fly var en ex NB 737-300 i Mørkeblå bemaling!
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 11 Nov 2008 #8 Sterling-minnene lever som nevnt videre med Bluebird Cargo.
Lennart ScanFlyer Rusty 11 Nov 2008 #9 Tok av nå kl 22:25 Sola tid, retning Larem (dvs mot Danmark) Last edited: 11 Nov 2008
D DY_ENZV ScanFlyer Blue 11 Nov 2008 #10 Så det var det flyet som ankom i dag ja! Hadde mine mistanker om at det kunne vært blue bird cargo da jeg så et helt blått fly fly over retning sola mens jeg ventet på bussen!
Så det var det flyet som ankom i dag ja! Hadde mine mistanker om at det kunne vært blue bird cargo da jeg så et helt blått fly fly over retning sola mens jeg ventet på bussen!
LN-RRA Eurobonus Diamond 11 Nov 2008 #11 Leorim said: Tok av nå kl 22:25 Sola tid, retning Larem (dvs mot Danmark) Click to expand... Stemmer det, skal til CPH
Leorim said: Tok av nå kl 22:25 Sola tid, retning Larem (dvs mot Danmark) Click to expand... Stemmer det, skal til CPH