Spotteralert mars 2011 OSL:Top gear til Oslo

Ser på bildet i artikkelen at Jezza and Captain Slow sitter på flightdeck til 747`n. Er det denne de vil bruke på rundturen?

Ser ut til at flightdeck har fått betydelig oppgradering av avionikken noe ala det som omtales i denne artikkelen fra Flight Global. Noen som vet hvilket selskap og reg på flyet?

Noen som vet noe mer om dette?
Begynner vel å nærme seg ankomst for TopGear-gutta nå.
Et par uker eller deromkring...

Det har nok kommet i hvertfall et fly, de rigger som bare det i spectrum nå....
Men bilene kommer kanskje i eget fly idag eller til natta?

Så hele gjengen i går rundt 13:30 på OSL hvor jeg skulle møte kjæresten min som kom med AirBaltic fra Riga.

Forventet ikke det de hele tatt, det var litt morsomt å se dem der... :)

Jeremey var den eneste som snakket med de som ventet på dem (han snakket høyt, derfor kjente jeg dem igjen... Visste at jeg hadde hørt han før... :)). James sa ingenting og så ganske fjern ut, og Richard hadde en britisk cap på seg, og følgte med trallen sin. De var med bare en annen person, og 2 jenter ventet på dem. Det var også en SAS mannen som ordnet alt for dem da.

Jeg skal dessverre ikke se showet i helgen... Kos dere og fortell hvordan det var!

Last edited:
Så to "ukjente" 767 fraktere på OSL i dag, husker ikke hva som stod på de, men den ene hadde en liten JAL logo midt på flykroppen og en annen logo på halen. Hadde disse noe med Top Gear å gjøre? Skal for øvrig på showet på søndag! Gleder meg!

Så disse selv da vi tok av med SK4039 16:25 i dag. Den ene er ABX Air som har operert for TNT ved et par anledninger i det siste, mens den andre tilhørte ATI (Air Transport International). Fikk desverre ikke reg, men den var hvit med liten ATI logo.

Om den har noe med Top Gear å gjøre vet jeg heller desverre ikke.

Bra show med biler, humor, action, challenges og bilballkamp. 90 minutter gikk fort!

5569212034_309feee3a1_z.jpg

200386_10150439114540725_789120724_18016503_4789827_n.jpg

Back