Spotter Alert!

Replying to Topic 'Spotter Alert!'

Såvidt meg bekjent intet teknisk på kjerra, men snarere kluss med catering. Cateringselskapet måtte visstnok vaske alle containerne/trallene som skulle brukes på reisen før de kunne fylle på med mat.

:wow:

Delayen som ble sendt før ETD var NI2130 på TD - dette kan dog ha blitt endret..

hehe ja forbauser meg ikke, det er ofte vi IKKE blir informert om slike relativt VIKTIGE ting, men, slik er det nå bare...

Spesiellt når det er kaos dager og SGS har hatt MYE å styre med rundt den maskinen idag

:hi2

Jupp, si ifra om det plotter inn noen ankomst på dråget.. finner ingenting på OSL.no for i morgen.. :laola

Og mens dere drev med motlysspotting på østsiden kom denne damen ganske så brått på meg. Faktisk så jeg nesten ikke fikk skutt den (uoppmerksomhet på radioen straffer seg) ;)

CRW_4334.jpg

Skulle oppover jeg og en kamerat for å få tatt litt bilder av Tristaren. Heiv oss i bilen og kjørte oppover så vi skulle rekke det til avgang 20:40. Vell, for å si det slik, det rakk vi fint.

Her står den:
IMG_2665.jpg

Den stod der like herlig en god stund så tok bilder av litt diverse som kom og gikk imens:

IMG_2688.jpg

IMG_2701.jpg

IMG_2715.jpg

IMG_2730.jpg

IMG_2829.jpg

IMG_2858.jpg

IMG_2915.jpg

Iceland Air tittet innom med ett fint fly, tatt rett mot sola så bildet er så som så:
IMG_2929.jpg

Så var det to andre som hadde stått bortenfor oss en stund som gikk forbi oss, hadde hørt at disse hadde radio så de viste kanskje hva som skjedde med Tristaren, de sa den hadde ett teknisk problem og at de ikke orket å vente lenger. Vi ble fort litt mer pessimistiske, sola var lav og rett imot, vi var rett og slett forsynt så vi slo oss til ro med at vi ikke fikk Tristar med oss denne gangen. Pakket sammen etterhvert og drar. Kjører så rundt mot gamle terminalen og når vi kommer til gjerdet før gamle terminalen ser vi at Tristaren taxer bortover mot rullebanen.

Jeg tenkte, ikke pokker om jeg skal gå glipp av denne når jeg var så nærme, så kjørte tilbake mot vollen i litt godt driv. Hadde aldri rukket å komme tilbake til Østvollen hvor jeg tok de andre bildene så på den lange rettstrekket langs med rullebanen tok jeg av til venstre på en liten grusplass og løp opp på vollen.

Og der stod den:
IMG_2962.jpg

Tristar:)
IMG_2971.jpg

Tristar i solnedgang:
IMG_2977.jpg

Tristar:
IMG_2989.jpg

Rotate:
IMG_3002.jpg

Det var det jeg fikk med meg, hvis dere ser bort ifra støv på kamera, høy ISO og motlys så håper jeg dere kan få noe ut av bildene :)

Så var det to andre som hadde stått bortenfor oss en stund som gikk forbi oss, hadde hørt at disse hadde radio så de viste kanskje hva som skjedde med Tristaren, de sa den hadde ett teknisk problem og at de ikke orket å vente lenger.

Kjenner meg igjen! :biggrin

Originally posted by Simen-MS
Så var det to andre som hadde stått bortenfor oss en stund som gikk forbi oss, hadde hørt at disse hadde radio så de viste kanskje hva som skjedde med Tristaren, de sa den hadde ett teknisk problem og at de ikke orket å vente lenger.

Hørtes kjent ut ja:)

Hehe, tenkte meg at dere var her inne ja!

Ganske fersk her så er ikke akuratt slik at jeg kjenner igjen noen når jeg møter dem i virkeligheten.

Men så dere hadde radio så da kommer jeg med ett spørsmål: Hvor får man kjøpt dette? Pris?

Er så fortsatt en del jeg trenger for å føle meg som en fullblods spotter, hehe!

Back