Replying to Topic 'Spotter Alert!'
Skulle oppover jeg og en kamerat for å få tatt litt bilder av Tristaren. Heiv oss i bilen og kjørte oppover så vi skulle rekke det til avgang 20:40. Vell, for å si det slik, det rakk vi fint.
Her står den:
Den stod der like herlig en god stund så tok bilder av litt diverse som kom og gikk imens:
Iceland Air tittet innom med ett fint fly, tatt rett mot sola så bildet er så som så:
Så var det to andre som hadde stått bortenfor oss en stund som gikk forbi oss, hadde hørt at disse hadde radio så de viste kanskje hva som skjedde med Tristaren, de sa den hadde ett teknisk problem og at de ikke orket å vente lenger. Vi ble fort litt mer pessimistiske, sola var lav og rett imot, vi var rett og slett forsynt så vi slo oss til ro med at vi ikke fikk Tristar med oss denne gangen. Pakket sammen etterhvert og drar. Kjører så rundt mot gamle terminalen og når vi kommer til gjerdet før gamle terminalen ser vi at Tristaren taxer bortover mot rullebanen.
Jeg tenkte, ikke pokker om jeg skal gå glipp av denne når jeg var så nærme, så kjørte tilbake mot vollen i litt godt driv. Hadde aldri rukket å komme tilbake til Østvollen hvor jeg tok de andre bildene så på den lange rettstrekket langs med rullebanen tok jeg av til venstre på en liten grusplass og løp opp på vollen.
Og der stod den:
Tristar
Tristar i solnedgang:
Tristar:
Rotate:
Det var det jeg fikk med meg, hvis dere ser bort ifra støv på kamera, høy ISO og motlys så håper jeg dere kan få noe ut av bildene