Spotter alert OSL 20/4 (767-400)

Nydelig maskin:) Noen som foresten kan forklare hva det klistermerket på dør L2 er. Ser det finnes på de fleste CO maskiner.

Takk!

Nydelig maskin:) Noen som foresten kan forklare hva det klistermerket på dør L2 er. Ser det finnes på de fleste CO maskiner.

Takk!

Mener du det firkantete til høyre for døren? Isåfall er det en "Continental klistremerke"

VoiceCom, hvilken rad satt du og hvordan var det ?

Har foreløpig hatt 5 flighter med den, to EWR-HNL t/r og en EWR-AMS og har alltid hatt 16AB bulkhead og stortrives...

Elsker dette fly.. Også toseter og 777 interiør.. Never mind ikke AVOD..

Har også t/r EWR-HNL på 16 KL i desember... Blir akkurat det samme.

Disse setene er ikke for forhåndsbestilling selv om du er Elite, men en e-mail til custos@coair.com virker hver gang...:^_^:up:

Jeg satt på 28B. Jeg er 198cm lang og sliter ofte i økonomi-seter, men på både 757 og 767 hos CO gikk det ganske bra. Jeg får akkurat brettet ut bena under setet foran. Hender jeg sparker litt i leggen på personen foran, men det går stort sett greit. Synes setet var ok behagelig. Ikke så mye recline, men jeg sov greit noen timer. KL sine økonomiseter er trangere og værre etter min mening (har en del timer i dem også....).

CO tar nå betalt for bulkhead og exit-seter (unntatt Elite som du skriver). Såvidt jeg skjønner er dette noe du bestiller/betaler ved innsjekk. Vet ikke hva det koster - tror det er avhengig av strekning. Ser du skriver at man får det ved mail til CO. Visste ikke det og har ikke prøvd det.

Ikke AVOD, men skjermer i hvert sete og valg mellom ca 10 filmer/serier som gikk om igjen hver 2,5 time.

Maten var helt grei økonomi-mat med valg mellom kylling og biff tror jeg. Alkohol-fri drikke gratis, mens alkohol-holdig drikke koster 6USD.

Headset fikk vi gratis på denne flighten (og den kunne beholdes etterpå), mens på flighten mellom EWR og Punta Cana (PUJ) måtte man betale 3USD for headset.

Takk for den. De tar $ 99 en-vei over dammen for setene bortsett fra til Elite..

Back