Spotter alert OSL 20/4 (767-400)

Trodde faktisk ikke at de brukte -400 på tranatlantisk i det hele tatt, men det er kanskje Delta jeg tenkte på?

Har selv fløyet CO 767-400 både CDG-EWR-CDG og AMS-EWR-AMS samt AMS-IAH (i tillegg til mye innenriks, bla. EWR-MCO når de var helt nye (maskinen var 6 dager opperativ da) - samt fløy den på USA's lengste non-stop innenriksrute; HNL-EWR)

Trodde faktisk ikke at de brukte -400 på tranatlantisk i det hele tatt, men det er kanskje Delta jeg tenkte på?

Delta brukte opprinnelig sine kun på innenriks, men de ble omkonfigurert for noen år siden.

Fjernparkering!? Kabinpersonalet var skikkelig overrasket. Ehhhh - tror kanskje ikke flyplassen var forberedt på at vi kom med så stort fly, ble sagt over PA. Bilder innefra kommer etter hvert. Venter på bagasje nå...

Tusen takk. Veldig deilig å være hjemme igjen. Mange slitne folk ombord.

Ikke meningen å virke sur i innlegget over. Prøvde å være morsom men burde nok hatt med et smil :). Så det stod to A330 fra SAS ytterst på piren.

Håper alle som sitter fast omkring kommer seg hjem så fort som mulig.

Last edited:
Det er hvertfall ikke for sent - continental.com opplyser om at flighten er delayed. Det står også et ETD klokken 13:00, og det er over en halvtime siden.

Noen bilder fra turen. Tatt med dårlig og gammelt digitalkamera uten noen form for etterbehandling. Beklager det.

DSC_0048.jpg

Flyet på gate C90 i Newark

DSCN2983.jpg

Lettere kaos i gaten. Stod 65 personer på venteliste som trykket på for å prøve å komme med. En del navn ble ropt opp til stor jubel for disse, men tviler på at alle kom med.

DSCN2984.jpg

Hvert eneste sete var besatt.

DSCN2986.jpg

De sa etter take-off at vi skulle fly nord om Island, men ifølge kartet ombord fløy vi rett over Island. Jeg sov da, så jeg kan ikke bekrefte det.

DSCN2985.jpg

Litt nærmere bilde av ruten over Island.

DSCN2988.jpg

Vi takset forbi to SAS A330 på gate i Oslo

DSCN2990.jpg

Fjernparkering og alle ned trappen...

DSCN2989.jpg

....og inn i bussen. Men Rampen & Co hadde disse stående klare så alt gikk raskt og greit.

Last edited:
Det fine med fjernparkering er nettopp; trapper. Beste måten å gå både av og på et fly, gir og spennende fotomuligheter, favorittbildet er det nest siste :)

Tusen takk for raskt oppdaterte bilder :D Heldigvis kom CO39 avgårde 13.43...

Takker for stilige bilder, herlig :) Komforten ser god ut i maskinen og interiøret er 777 "style" ser jeg, flott :)

VoiceCom, hvilken rad satt du og hvordan var det ?

Har foreløpig hatt 5 flighter med den, to EWR-HNL t/r og en EWR-AMS og har alltid hatt 16AB bulkhead og stortrives...

Elsker dette fly.. Også toseter og 777 interiør.. Never mind ikke AVOD..

Har også t/r EWR-HNL på 16 KL i desember... Blir akkurat det samme.

Disse setene er ikke for forhåndsbestilling selv om du er Elite, men en e-mail til custos@coair.com virker hver gang...:^_^:up:

Vet ikke om det er nevnt, men CO kommer til OSL med 764 i morgen også. Ship #54. :)

767-400 er forøvrig et nydelig fly.

Back