Spotter alert! Icelandair.....

Er nok litt for langt unna denne gangen, men denne parkerer vel uansett på 46/48 så det er vel klin umulig å få bilde'an.. ?:D

Har du ikke lang nok linse til å kunne zoome inn GM fra NY altså, Thomas?... Tsss....makan...holder ikke! :colgate:

Selv den 1700 mm som ble beskrevet i annen tråd blir vel i knappeste laget for den distansen.

Jeg hadde flaks (igjen) i fjor høst da den var innom OSL. Var på vei hjem til Trondheim, og så egentlig ikke så nøye på maskinen, før det plutselig slo meg at det ikke var den vanlige 757´eren. Da kom kameraet fort i skuddposisjon og festet den til brikken :cool:

VC-10

Har ett bilde av den, som jeg tok med mobilen. Ikke spesielt bra, men bedre en ingenting.

Attachments

• Bilde035.jpg
    Bilde035.jpg
    119.9 KB · Views: 3
Her er den i hvert fall fra i fjor høst (050905):

^_^ VC-10

Attachments

• b767-300,FI,osl,050905,3_edited-1.jpg
    b767-300,FI,osl,050905,3_edited-1.jpg
    106.9 KB · Views: 3
Originally posted by FlightDeck

Vet noen hvorfor Icelandair flyr med en 767-maskin med Loftleidir Icelandic-design? Er det til charter? Vet den har blitt leid ut til en rekke selskaper også.

Loftleidir driver bl.a. med utleie av flymaskiner, og de bruker Icelandair sitt AOC og crew. Derfor flyr mange Icelandair-maskiner rundt med Loftleidir-dekaler. Selskapet er forøvrig eiet av FL Group.

Back