Hvorfor kan jeg ikke reservere sete på en tur jeg har fra TOS til OSL i slutten av mars.
Turen er bestilt via Widerøe.no
Kan man ikke ønske seg sete da?
Flyavgang 1 søndag, 30. mars 2008
Avreise: 09:35 Stavanger, Norge - Sola
Ankomst: 11:30 Trondheim, Norge - Vaernes Mer: inkluderer 1 tekniske mellomlandinger
Flyselskap: Scandinavian Airlines SK4156
Pristype: HAPPY/Økonomi med restriksjoner
Å ønske seg sete har aldri jeg hørt om, så tror ikke det er mulig. Står heller ikke noe på sas.no. Men kanskje noen andre vet hvordan det gjøres...
Forventer de snag slik at de må mellomlande eller :drunk:
Prøvde å finne ut av dette på www.wideroe.no, men klarte ikke å finne ut av det.
Men fant noe annet merkelig: Søkte på en billett SVG-TRD 30/3 SK4156. så sto dette:
Forventer de snag slik at de må mellomlande eller :drunk:
Er ikke dette en av de flightene som har en stopp i Bergen?
Når du reiser med SAS på HAPPY billett får du ikke forhåndsreservert sete når du bestiller. Det er kun når man reiser på FULL FLEX, eller er EBG-holder at man får reservere seter på forhånd.Hvorfor kan jeg ikke reservere sete på en tur jeg har fra TOS til OSL i slutten av mars.
Turen er bestilt via Widerøe.no
Når du reiser med SAS på HAPPY billett får du ikke forhåndsreservert sete når du bestiller. Det er kun når man reiser på FULL FLEX, eller er EBG-holder at man får reservere seter på forhånd.
Sjekk inn online via wideroe.no, som åpner 22 timer før avgang, og der kan du da fange favorittsetet![]()
Da får man satse på at dem har sånt Internet oppe i Tromsø...
Der har DY en fordel... der fikk jeg favorittsete ved bestilling.... og folk sier at lavprisselskap ikke er bedre en fullprisselskap.....![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.