Spørsmål

Jack

ScanFlyer Blue
Spørsmål

Hvorfor kan jeg ikke reservere sete på en tur jeg har fra TOS til OSL i slutten av mars.
Turen er bestilt via Widerøe.no

Re: Spørsmål

Hvorfor kan jeg ikke reservere sete på en tur jeg har fra TOS til OSL i slutten av mars.

Går ut ifra at du reiser med SAS, og da kan ikke setereservasjon gjøres før 22 timer før avreise...

Reiser med SAS ja...
Takker for svaret..... Da må jeg prøve å huske å reservere sete 22 timer før...

Å ønske seg sete har aldri jeg hørt om, så tror ikke det er mulig. Står heller ikke noe på sas.no. Men kanskje noen andre vet hvordan det gjøres...

Prøvde å finne ut av dette på www.wideroe.no, men klarte ikke å finne ut av det.

Men fant noe annet merkelig: Søkte på en billett SVG-TRD 30/3 SK4156. så sto dette:
Flyavgang 1 søndag, 30. mars 2008
Avreise: 09:35 Stavanger, Norge - Sola
Ankomst: 11:30 Trondheim, Norge - Vaernes Mer: inkluderer 1 tekniske mellomlandinger

Flyselskap: Scandinavian Airlines SK4156
Pristype: HAPPY/Økonomi med restriksjoner

Forventer de snag slik at de må mellomlande eller :drunk:

Å ønske seg sete har aldri jeg hørt om, så tror ikke det er mulig. Står heller ikke noe på sas.no. Men kanskje noen andre vet hvordan det gjøres...

Når jeg reiste til SEA med KLM kunne jeg ihvertfall ønske om jeg ville sitte ved aisle eller Window. Noe slikt hadde kanskje vært greit for andre selskap også

Prøvde å finne ut av dette på www.wideroe.no, men klarte ikke å finne ut av det.

Men fant noe annet merkelig: Søkte på en billett SVG-TRD 30/3 SK4156. så sto dette:

Forventer de snag slik at de må mellomlande eller :drunk:

Er ikke dette en av de flightene som har en stopp i Bergen?

Widerøe kaller også sine egne mellomlandinger for "tekniske mellomlandinger":

Avreise: 09:25 Bodø, Norge - Bodø
Ankomst: 11:34 Trondheim, Norge - Vaernes Mer: inkluderer 2 tekniske mellomlandinger

Når du reiser med SAS på HAPPY billett får du ikke forhåndsreservert sete når du bestiller. Det er kun når man reiser på FULL FLEX, eller er EBG-holder at man får reservere seter på forhånd.
Sjekk inn online via wideroe.no, som åpner 22 timer før avgang, og der kan du da fange favorittsetet;)

Når du reiser med SAS på HAPPY billett får du ikke forhåndsreservert sete når du bestiller. Det er kun når man reiser på FULL FLEX, eller er EBG-holder at man får reservere seter på forhånd.
Sjekk inn online via wideroe.no, som åpner 22 timer før avgang, og der kan du da fange favorittsetet;)

Da får man satse på at dem har sånt Internet oppe i Tromsø... :p

Der har DY en fordel... der fikk jeg favorittsete ved bestilling.... og folk sier at lavprisselskap ikke er bedre en fullprisselskap..... :cool::p

Da får man satse på at dem har sånt Internet oppe i Tromsø... :p

Der har DY en fordel... der fikk jeg favorittsete ved bestilling.... og folk sier at lavprisselskap ikke er bedre en fullprisselskap..... :cool::p

Du _fikk_ vel betale extra for det ?

Hadde med glede betalt 28 kr ekstra for å reservere sete på SK.......;)

Joda.... fått med meg det.....:rolleyes:
Men DY lar meg velge 3 uker før.....:cool:
Men får satse på at dem har strøm og Internet i Tromsø.... :p

Pratet med et par fra Røros FS nå nettopp, lurte på om de kunne ordne et par seter til 2 venniner som skulle ut å fly med DY i morra.
De gateside kunne ikke ettersom det var i morra, de på billettkontoret kunne ikke hjelpe heller ettersom det var under 25 timer til avgang !!!!

Trodde ikke systemene hos DY var så kompliserte

Og sånn før det blir sagt, nei de får ikke sjekket inn på nettet ettersom dette er en reise de har vunnet (ja de har prøvd) hehe

Back