• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spørsmål til et bilde jeg fant

Re: Spørsmål til et bilde jeg fant

Der vil eg flyga, må være det nærmeste flygende teppe jeg noensinne hadde kommet meg:lol:

Kish Air er et iransk flyselskap, og det kan se ut som de driver med teppehandel i tillegg! :lol:

Neida, det er nok en kjerre i en form for VIP-konfig ...

men trebenker og det ser ikke ut som det er sikkerhetsbelter eller noe. Tror neppe denne forlater bakken noe mere,

Litt research viser at kjerra slett ikke tilhører Kish Airlines, men er parkert på Kish Island og er ominnredet til kaffesjappe - og da snakker vi IKKE Starbucks ... :lol:

Siste operatør var Bulgaria Air Charter og siste reg er LZ-LDD. Forøvrig opprinnelig fra Alitalia.

LZ-LDD hard landing , Kish Island 16 mars 2007 och grounded.

First Class - Iran Style. Redefining lie-flat seats :colgate:

Kul kaffebar da!

Man skjønner at man begynner å bli gammel når de tar en MD-82 og bygger om til kaffesjappe....

Back