• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spørsmål ang. SAS PointBooster

Re: Spørsmål ang. SAS PointBooster

Har fått mail, selv som basic medlem. Men ser ikke helt hva som er så spennende med dette når de uansett bare gir ektrapoeng. Som noen har nevnt tidligere. man får like mye ved å kjøpe en patron blekk og en støvsugerpose.

Har også fått mailen, selv som basic-medlem. Ikke all verdens tilbud, synes jeg så lenge de ikke tilbyr grunnpoeng. Det synes jeg faktisk kunne ha gjort...;)

Har allikevel tippet et par reiser "foran gardinet". Skulle det ikke bli noe så taper man jo ikke på det.;)

Er EBG og har også fått mailen. Men har reist lite i sommer og høst, så kanskje nettopp derfor? Blir nok neppe mer enn 2 Europaturer i Y før jul...

Har også fått mailen, selv som basic-medlem. Ikke all verdens tilbud, synes jeg så lenge de ikke tilbyr grunnpoeng. Det synes jeg faktisk kunne ha gjort...;)

Har allikevel tippet et par reiser "foran gardinet". Skulle det ikke bli noe så taper man jo ikke på det.;)

Er også EBB og har tippet noen nye reiser både foran og bak.

Ellers så er jeg enig, savner kampanjer der man kan få noe mer grunnpoeng.

Men elendig forskjellsbehandling av SAS og ikke inkludere alle kunder på sånne kampanjer

Ja i hvert fall å ikke inkludere deres beste kunder. Er EBG og begynner å bli lei av å betale 2000 - 2500 for en flybillett til ARN og få hele 390 poeng.

Ja i hvert fall å ikke inkludere deres beste kunder. Er EBG og begynner å bli lei av å betale 2000 - 2500 for en flybillett til ARN og få hele 390 poeng.

Det blir det kanskje snart slutt på :) Stay tuned!

Ja, jeg håper at dere som var på arrangementet i Stockholm fikk ristet noe fornuft i de:-)

Ved nærmere ettertanke får jeg plutselig ingen mail fra SAS idet hele tatt om dagen. Kona fikk både pointbooster og dagens "1 million billetter på salg". Det er nok SAS IT som har kastet en forbannelse over meg.

Noen flere som har problemer? Har fått mailen, men står bare å sviver når jeg følger linken (dvs. sirkel som roterer i klokkeretning på hvit bakgrunn)

Skal de fjerne Eurobonus, eller gjøre det om til et rent Trumf program? Med andre ord gå over til 0 opptjening for å fly?

Noen flere som har problemer? Har fått mailen, men står bare å sviver når jeg følger linken (dvs. sirkel som roterer i klokkeretning på hvit bakgrunn)

Samme her - måtte gå fra mailen inn på "kan du ikke lese mailen så klikk her" så jeg fikk opp websiden med brevet før jeg kunne gå videre (SAS-IT bla bla bla osv. )

Samme her - måtte gå fra mailen inn på "kan du ikke lese mailen så klikk her" så jeg fikk opp websiden med brevet før jeg kunne gå videre (SAS-IT bla bla bla osv. )

Hjalp ikke en døyt hos meg det :(

Fikk mail idag "Du er allerede i mål!

....... Som du ser i oversikten under, har du allerede nådd målet ditt og totalt opptjent 300 Ekstrapoeng ved å delta i EuroBonus PointBooster. Gratulerer!......"
:musikk

Fikk mail idag "Du er allerede i mål!

....... Som du ser i oversikten under, har du allerede nådd målet ditt og totalt opptjent 300 Ekstrapoeng ved å delta i EuroBonus PointBooster. Gratulerer!......"
:musikk

Og hvis du fikk 200 poeng på flyturen så har du nok til en 50g Toblerone :up:

Eg safet på denne og la kun inn ein tur som eg allerede hadde bestilt til USA på business.

I går fekk eg Mail om at 8000 poeng skulle komme i min retning:):)

I dag kom dette noe ledende spørsmålet i en kundeundersøkelse:

How would your travel with SAS change if you earned 4 times as many points as today when buying the cheapest Economy Class tickets? (I.e. if you earned 1200 points every time you flew between for example Stockholm and London, and not only 300 points when you purchase the cheapest tickets as you do today.)

Nå har jeg fått inn poengene fra PointBooster. Mulig jeg misforstod reglene for PointBooster, men jeg fikk i alle fall poeng for det antallet Economy- og Economy Extra/Business-reiser jeg hadde planlagt - men også for en ekstra tur i Economy Extra/Business som jeg ikke hadde planlagt.

Back