Omtrent like fin som spørreskjemaet Delta sendte meg .. 'Hvordan gikk reisen ATL-YYZ?' Helt fint,men dere kansellerte returen min da dere boardet meg .....
Jeg svarer på en del undersøkelser, og dette er helt normalt. SAS spør ikke om poeng men rangering. Men de kunne jo vært klarere siden flere reagerer på dette.
Jeg svarer på en del undersøkelser, og dette er helt normalt. SAS spør ikke om poeng men rangering. Men de kunne jo vært klarere siden flere reagerer på dette.
Men hele spørsmålet er jo i seg selv håpløst. Alle punktene er jo tvingende nødvendig å ha orden på. Sånn sett skjønner jeg godt at man sliter med å rangere. Det jeg ikke skjønner er at SAS trenger spør om dette.
Men hele spørsmålet er jo i seg selv håpløst. Alle punktene er jo tvingende nødvendig å ha orden på. Sånn sett skjønner jeg godt at man sliter med å rangere.
Dette minner meg på en stor spørreundersøkelse som SAS Braathens kjørte rett etter sammenslåing. Der fikk jeg valget om gratis mat eller at flyene holdt seg i luften, og siden nesten alle spørsmål var en rangering mellom sikkerhet og produkt var det lett for SAS å si at "våre kunder har svart at de ikke vil ha fri servering på våre fly".