Spørreundersøkelse på sas.no

CFN_001

ScanFlyer Blue
Spørreundersøkelse på sas.no

Fikk forespørsel på sas.no om å ta en undersøkelse, men de ville vist ikke at svarene kunne få samme poeng...

skjermbilde-2011-10-14-kl-01-10-07.png

Re: Spørreundersøkelse på sas.no

Så lenge de ønsker en rangering av viktigheten er det vel greit nok

.. men det er jo ikke det de spør om ....

Omtrent like fin som spørreskjemaet Delta sendte meg .. 'Hvordan gikk reisen ATL-YYZ?' Helt fint,men dere kansellerte returen min da dere boardet meg ..... :rolleyes:

de ville vist ikke at svarene kunne få samme poeng...

Jeg svarer på en del undersøkelser, og dette er helt normalt. SAS spør ikke om poeng men rangering. Men de kunne jo vært klarere siden flere reagerer på dette.

Jeg svarer på en del undersøkelser, og dette er helt normalt. SAS spør ikke om poeng men rangering. Men de kunne jo vært klarere siden flere reagerer på dette.

Må si meg litt enig i dette.

Men hele spørsmålet er jo i seg selv håpløst. Alle punktene er jo tvingende nødvendig å ha orden på. Sånn sett skjønner jeg godt at man sliter med å rangere. Det jeg ikke skjønner er at SAS trenger spør om dette.

Men hele spørsmålet er jo i seg selv håpløst. Alle punktene er jo tvingende nødvendig å ha orden på. Sånn sett skjønner jeg godt at man sliter med å rangere.

Dette minner meg på en stor spørreundersøkelse som SAS Braathens kjørte rett etter sammenslåing. Der fikk jeg valget om gratis mat eller at flyene holdt seg i luften, og siden nesten alle spørsmål var en rangering mellom sikkerhet og produkt var det lett for SAS å si at "våre kunder har svart at de ikke vil ha fri servering på våre fly".

Forstår ikke helt hvorfor de gidder.

Back