• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spør Eva

Re: Spør Eva

Eva er ikke helt ajour:

Du skrev: Hvorfor sluttet dere med Seattle?

Eva: Du lurer på noe angående Seattle. Via linkene nedenfor kan du lese mer om severdigheter, tilbud og når vi flyr til Seattle. Du kan til og med bestille din reise her.

Haha dette var jo genial underholdning for oss losers som ikke har annet å ta oss til en søndag kveld :-D

Jeg skrev: Synes du jeg er pen?
Eva svarte: For et flott navn! Hva kan jeg hjelpe deg med, Pen?

Og så kom jeg dessverre i skade for å spørre henne om noe hvor svaret var:
Dette har jeg ingen kommentar til.

Jeg fulgte opp med "Beklager at jeg såret deg".
Da svarte hun: Tusen takk, men du trenger ikke be meg om unnskyldning :-D

Dagens...

*textfiller*

Mulig det - men ellers har vi det svært så bra!

Glade dager på funnyfarmen!

Last edited:

Jeg skrev: Hva skjer?
Eva svarte: Jeg har ingen nyheter om verden, men vi har mange nye destinasjoner vi flyr til.
Jeg skrev: Er jeg kul?
Eva skrev: Klart jeg liker deg, du er sikkert et flott menneske!
Jeg skrev: Jeg er kul
Eva skrev: Det gleder meg at du har det bra

Jaja, noe må man finne på når man kjeder seg. :biggrin

Hva er spørsmålet da? :p

BTW: Har du håndkle? ;-)

Husk å ta med håndkle!

*merde*

COLOR=White...

Spørsmålet er vel: The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything

Last edited:

Jeg skrev: Får du god lønn av SAS?
Eva skrev: I min verden trenger vi ikke penger.

... hvis det er selskapets filosofi, forstår jeg plutselig mer av de tallene de nylig la frem.

Jeg skrev: Penis
Eva svarte: Dette har jeg ingen kommentar til.

Eva er ikke en dame jeg vil møte på nachspiel.

Nå skjønner jeg hvorfor pax'en ikke kommer frem, tar dere noen slike 5 på telefoner og innimellom:lol:

.. å sitte å svare på spør eva henvendelser (chat support) er altid like morro.. litt synd at den ble outscorset..

Jeg skrev: Hvor mange destinasjoner flyr dere til
Eva svarte: Din nettleser tillater meg ikke åpne sider på SAS’ nettsted.

Hvor finner jeg Spør Eva?

Spør Eva arbeider ikke lenger på websiden vår. Hun har fått nye utfordringer, kanskje møter vi henne i fremtiden under andre omstendigheter. Hennes kunnskap om SAS finner du her under vår søkefunksjon.

Hva skal en nå bedrive tiden med ;)

Heretter må vi snakke med chatte-sas som sier/lover at du kan ta med ekstra bagasje gratis(gjennom en musikkorganisasjon), så må du betale for det på Gardermoen likevel.. De bør skaffe seg riktig kunnskap!

Du skrev: Åssen henger'n?

Jeg kan ikke mye om biler. Men SAS og gode tilbud på flyreiser kan jeg en hel del om, spør meg heller om det!

Nå har Eva fått en kusine hos United. Hun er faktisk ganske flink. Spør du f.eks. om reise med dyr, åpner hun samtidig informasjonssiden om dyr i browseren bak. Litt flinkere til å svare for seg, mao -- ;)

Kritikerne vil vel hevde at SAS lyktes bra med Eva, all den tid hun holder omtrent samme kunnskapsnivå som de ansatte på telefonavdelingen.

Selv Get har jo kommer me en webchat ala Widerøe som fungerer. Så at det skal være så vanskelig her er rart. Man kan jo betjene flere kunder per operatør enn ved telefon, slik at det er kostnadsbesparende også

Back