Spennende forside på www.norwegian.no nå

Re: Spennende forside på www.norwegian.no nå

Jeg antar vi får noe slikt som "takk for året som har gått og la oss feire det nye med å selge X, Y og Z kjempebillig nå".

Jeg tror fort det kan ha med Sandefjord Lufthavn Torp, og nye ruter der bl.a :)

Last edited:

Tre og en halv time igjen med tid til spekulasjoner....

Norwegian starter cruicerederi?

Jeg tror fort det kan ha med Sandefjord Lufthavn Torp, og nye ruter der bl.a :)

Tror ikke de plasserer seg med nyheter før kongen bare for å annonsere nye ruter fra Torp.

Det er sikkert at de nå tilbyr gratis kaffe, selger billetter fra Leknes til Kaunas for 99,- hver vei og at de starter egen tv-kanal..

Men for all del. Forventer meg ikke noe særlig oppsiktsvekkende.

Intercontinental med BGO som hub hadde vært gode nyheter:-) Men er redd det bare er bla bla vi er mye biligere enn konkurenntenen bla bla kjembilige billetter til 199 kr (uten å naven gebyrer for samme beløp bla bla.

Jeg tror at Kjos skal bare takke alle passasjerene som har flydd med norwegian i løpet av 2010 og lover at det skal forsatt være billige billetter i 2011. Ikke noe mere enn det tror jeg :)

Jeg tror at Kjos skal bare takke alle passasjerene som har flydd med norwegian i løpet av 2010 og lover at det skal forsatt være billige billetter i 2011. Ikke noe mere enn det tror jeg :)

Hm... Hvorfor gjøre det akkurat på nyttårsaften da?

Og en annen ting: Norwegian er ikke det selskapet jeg har sett flest tv-kampanjer på. Om en ikke noen i det hele tatt.

Det er jo selvfølgelig annonsering av når billettene til IC selges og at de starter på 1926kr t/r :) :)

Happy New Year!!

Må si jeg er spent! og jeg venter, men tiden går saaakte :/

Blir vel litt tidlig med annonsering av IC oppstart, når første 787 ikke er levert enda, og så må sannsynligvis alle fly som er produsert igjennom en hel del upgrades før de får fly.... Om de gjør det, så får de ta steken om de ikke klarer å holde det de lover evt.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Da var man tunet inn på TV2. Det lukter veldig IC, men vi får se hva som skjer. Så dersom det annonseres noe IC-greier nå så er det bare å starte diskusjonen om potensielle flytyper (FØR 787 evt kommer i drift) etterpå.

Hold meg oppdatert. Har ikke tilgang til TV2! Dette blir spennende, forventningene er skyhøye og jeg blir skuffet om det ikke er noe skikkelig saftig! :p

Håper de får tid til reklamen da... TV2 hadde store problemer rett før programmet som går nå startet, og frøs i 3-4 minutter.

Nåern her. Svada sålangt.

Last edited:

10000 billeter til 1.- på Norwegian.no.

Nå kommer vel norwegian.no til å kollapse....

Back