Originally posted by LCH
Hadde heller ikke hat noe problem med at de fløy F, men synes det er greit at de modererer seg når det er staten som betaler. Der sparte de inn et sykehusdøgn eller to.
Jeg har egentlig aldri helt skjønt hvem som egentlig har behov for å fly F slik dagens C-klsser er, annet enn muligens for å kompansere for et kompleks eller to.
Originally posted by LN-KOG
Originally posted by LCH
Hadde heller ikke hat noe problem med at de fløy F, men synes det er greit at de modererer seg når det er staten som betaler. Der sparte de inn et sykehusdøgn eller to.
Jeg har egentlig aldri helt skjønt hvem som egentlig har behov for å fly F slik dagens C-klsser er, annet enn muligens for å kompansere for et kompleks eller to.
Der tar du helt feil. Det er et annet budsjett.
Hilsen en som har jobbet i det offentlig et par år for lenge (fylke og stat... Hun jeg var gift med var kommune. Så jeg våger å påstå at jeg er meningsberettiget - og mene at fylkeskommunen burde nedlegges så fort som f.)
Originally posted by Blubird
Som sagt lenger opp her, skal vi først ha en kongefamilie bør de behandles der etter. En kongefamilie skal være hevet over menigmann, ikke strebe etter å være mest mulig 'gjennomsnittsnordmann'.
Originally posted by LN-KOG
Hva er problemet med at de reiser på første klasse? Og hvem har problemer med det (bortsett fra republikaneren Isbamse)?
Originally posted by Tommy777
Vi har ingenting med hva Kongen og Kongens familie bruker apanasjen til. Den PR jobben de gjør for landet vårt er verdt mye mer enn et par F billetter.
Originally posted by KennethGS
Originally posted by Blubird
Som sagt lenger opp her, skal vi først ha en kongefamilie bør de behandles der etter. En kongefamilie skal være hevet over menigmann, ikke strebe etter å være mest mulig 'gjennomsnittsnordmann'.
Vel, når selv de synes det er flaut, så må de da få lov til å reise litt billigere?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.