Spar opp til 40 prosent

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Lufthansen slår til med ny kampanje fra onsdag: Spar opp til 40 prosent!

Dette må da være en ny vri? Jeg lurer på hvor de har tenkt å lure meg denne gangen? ^_^

Hvis dette ogsaa gjelder klasser som opptjener 100% bonuspoeng eller mer, snakker vi et meget spennende tilbud...

For to år siden hadde de en 48 timers kampanje og da fikk jeg tur-retur Singapore til 3400, noe jeg var ganske fornøyd med :)

På den gamle billetten står det for øvrig "Economy Class (U)"

Last edited:
For to år siden hadde de en 48 timers kampanje og da fikk jeg tur-retur Singapore til 3400, noe jeg var ganske fornøyd med :)

Kan fortelle at ved de to siste 48timers kampanjene ble billetter til Singapore solgt for henholdsvis 4250kr(vår09) og 4247kr(høst09) i samme booking klasse (U). Endte opp med 3600 EB grunnpoeng :) Håper de har like godt tilbud, frister med en til Asia tur i juni :)

Worldwide er kanskje ikke Europa. Slik står det i mailen:

"Dear Trond,

Our fares for worldwide flights are falling by as much as 40% - but only on Wednesday and Thursday. Experience the panoramic views of Dubai from the 124th floor of the Burj Khalifa, try your luck in Las Vegas, follow in the footsteps of Carrie, Miranda, Charlotte and Samantha in New York City or enjoy a warm Hawaiian welcome of “Aloha” and a garland of flowers.

These and many more experiences are not to be missed – so highlight the 3 and 4 March in your calendar now.

--

Hm, ved nærmere ettersyn ikke akkurat de mest tiltalende reisemål som er nevnt. Verken Dubai, Las Vegas eller Hawaii står på Top 100-lista.. Får statse på at de har en hel del andre også.

Last edited:
Woohooo. Dette blir litt spennende å se altså. Bare å stå klar med AmEx'en her.

billetter til Singapore solgt for henholdsvis 4250kr(vår09) og 4247kr(høst09) i samme booking klasse (U). Endte opp med 3600 EB grunnpoeng

Med et litt mer generøst bonusprogram, som f.eks. Mileage Plus ville du tjent 100% på disse billettene (bortsett fra den inter-Europeiske leggen).

Gleder meg til å se tilbudene, har hatt virkelig mye glede av Lufthansa's tilbud de siste årene. Det faktum at tilbudene også gjelder code-share med UA til USA gjør dem enda bedre.

Jeg venter spent. Multistopp er vel ikke mulig. Jeg håper LH har noe å tilby. Jeg skal ha arn-atl-hnl-arn.

Eneste må jo være de som skal på julebord i Seattle. Får billetten til 4400 fra OSL, og det er jo i grunnen billig.

Noen som vet hvordan Hawaii er værmessig i reiseperioden?

Mye bra her, kanskje særlig til Asia med f.eks. Tokyo til 3599 kr. (som dessverre flys med 747-400). Ellers går Philadelphia til 2699 kr.

Bra for de som skal dit. Hadde det vært litt mer turistvennlige deler av Afrika, så hadde jeg kanskje vurdert noe....

Ikke noe å si på prisene, men reiseperioden er ubruklig:angry: Hadde håpet på noen gode tilbud til Hong Kong eller Singapore etter påsken, men nei....

Mye bra her, kanskje særlig til Asia med f.eks. Tokyo til 3599 kr. (som dessverre flys med 747-400).

Er 340-600 via MUC

Last edited:
Back