Space Shuttle Launch snart

LN-SEK

ScanFlyer Gold
For de av dere som er interessert i noe som går endel fortere og høyere enn det vi vanligvis snakker om, så er det oppskytning om vel en time fra Florida.

www.nasa.gov og velg NASA TV.

Her må man ta til takke med NASA sin web-stream, men det duger :) Alltid fascinerende med romferger.

Heftige saker :) Noen som har vært borte å sett en "live" launch?? Kunne tenkt meg å vært borte å sett det engang...

Slo opp denn posten kl 19.59, og rakk akkurat å få opp streamen for å se. Kom akkurat inn da det sto 1,00 på klokka :) Artig å se!

Heftige saker :) Noen som har vært borte å sett en "live" launch?? Kunne tenkt meg å vært borte å sett det engang...

Ja, jeg gjorde det en gang på nittitallet .. visste ikke om det, men siden alle på motorveien stoppet og parkerte langs siden, synes vi at vi måtte spørre hva som foregikk ... Dæven for et bulder ....

Så en opsendelse af de gode gamle Saturn med Apollo 13.....rejste hjem 2 dage senere
og fulgte så dramaet på TV.....Det var den gang der var "rumflyvere" til....
hilsen
Ole

Jupp så forrige oppskytning live i mars!! Er vel 5 oppskytningen jeg har sett på, og også fått med meg 3 landinger.. Alltid like heftig :) Siste ferge går til himmels en gang i 2011. Og den skal jeg ha med meg :)

DYA

Og alt gikk greit, launch ble vist live på de fleste kanaler her. Folk stoppa opp og kikket på plasmaen på kjøkkenet på kontoret vårt. Er noe helt spesielt med shuttle launch

Back