Re: Sørlandets unge herre!
Tusen takk, alle sammen!
Første dag i ferien med sol i dag! Ble feiret i og ved bassenget her nede! Var kraftig lei etter ei uke med regn hver dag!
Som jeg sa i morgentråden, kom rike reisekamerat T over ei flaske DP 2000 på en bar i går og den ble fortært kl 0002 og noen minutter senere!
I dag gikk vi på samme bar og fant ut at de hadde et par flasker til, i årgang 1999. De var faktisk meget bedre, og et kupp, da de ikke kostet mer i den baren enn hva de kostet på polet hjemme! Noen kom innimellom DP skålene og ville spandere Jägermeister på meg, men jeg kunne selbstverstendlich ikke tillate! Man blander ikke DP med JM! Men etterpå gled den greit ned. Sammen med en importert flaske Erdinger Weissbeer til 20 kr halvliteren!
Nei, det ble en deilig dag! Spilte også basseng-volleyball, på Old-Boys laget for første gang! Sånn er det visst å bli gammel!
Men det koster å være kar! Om 4 timer går transporten til Manila, så det er visst på tide å få seg litt søvn, hvis man skal rekke den!
Igjen!
Tusen takk alle sammen! Det har vært en strålende dag! Nå venter jeg bare på 40 års krisen!!
BF:cool2