Sørlandets unge herre!

Polaris

Free Luigi
Sørlandets unge herre!

Ser man det, Bizflyer har sin tiende 30årsbursdag i dag!! Og 40 år er jo ikke rent lite (oisann, den kom ut feil... :lol: :stir ) så da må man jo feire og si gratulerer! Siden du bestandig sier det så er jeg sikker på øl'et er kaldt, vinen er moden og spriten er rein som bare det for deg, i dag!

Ha en strålende dag mister! :)

Re: Sørlandets unge herre!

Hipp hipp hurra :nor :cheers: Du ser knapt nok eldre ut enn igår jo :p

Gratulerer !! Er det dagen for å bytte ut Jäger med Gammel Dansk, eller er det ennå 10 år til? ! :lol:

:musikk
Gratulerer med de eh... 29 var det ikke det? :rolleyes:
Må glasset inneholde mye godt på denne dag!

Gratulerer med dagen Biz....regner med du har kommet deg i nogenlunde shape igjen.... DP kan være hardt til hodet... :D

Tusen takk, alle sammen!

Første dag i ferien med sol i dag! Ble feiret i og ved bassenget her nede! Var kraftig lei etter ei uke med regn hver dag!

Som jeg sa i morgentråden, kom rike reisekamerat T over ei flaske DP 2000 på en bar i går og den ble fortært kl 0002 og noen minutter senere!

I dag gikk vi på samme bar og fant ut at de hadde et par flasker til, i årgang 1999. De var faktisk meget bedre, og et kupp, da de ikke kostet mer i den baren enn hva de kostet på polet hjemme! Noen kom innimellom DP skålene og ville spandere Jägermeister på meg, men jeg kunne selbstverstendlich ikke tillate! Man blander ikke DP med JM! Men etterpå gled den greit ned. Sammen med en importert flaske Erdinger Weissbeer til 20 kr halvliteren!

Nei, det ble en deilig dag! Spilte også basseng-volleyball, på Old-Boys laget for første gang! Sånn er det visst å bli gammel!

Men det koster å være kar! Om 4 timer går transporten til Manila, så det er visst på tide å få seg litt søvn, hvis man skal rekke den!

Igjen!

Tusen takk alle sammen! Det har vært en strålende dag! Nå venter jeg bare på 40 års krisen!!

BF:cool2

Rakk det akkurat...

Gratulerer med dagen :nor

Skåler med Pepsi Max! :stir ;)

Back