Søndag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Søndag

God morgen fra Ris. Nyheter i bakgrunnen, Nespresso i k(r)oppen og sjekker datoer for nye reiser...så langt skal vi flytte på en tur til Klbenhavn, en tur til Seattle og en tur til Roma. Nå er det viktigere enn noen gang å utsette - ikke avbestille! Ha en fin søndag der du er.

Re: Søndag

God morgen fra Grønland, dag én av karantenen straks gjennomført. Stille på OSL i går, men ankomst av både Thai og Ethiopian samtidig førte til litt trafikk både i passkontroll og taxfree. Bortsett fra noen HV-folk og coronaplakater virket det meste som før...

Ellers har man fått tillatelse til en tur innom kontoret i løpet av dagen, slik at man kan hente litt stæsj for å rigge opp hjemmekontor.

Ha en fin søndag[emoji3]

God morgen fra Groruddalen, her er sola oppe og vil mange i dag. Men denne morgen har gått til å se to episoder med Bonanza fra 1960/70 årene. Cowboyer på ornt`lig

God dag fra Hvalstad. Solen skinner og vi er ute for dagens første luftetur. Sykler er funnet frem, så da kan det begynne å settes frem for sesongen. En løpetur er planlagt, og blir neppe alene der rundt Semsvannet. Ha en fin dag

God formiddag fra Orkland. :)

Skyet opphold og grei temperatur også.

Her er også en tur utsatt. Egentlig skulle vi vært på vei til Malm og Steinkjer nå, men mormor på 80+ er jo ikke akkurat et anbefalt reisemål for tiden. Ingen i familien har symptomer på smitte, men man skal ikke utsette sine nære og kjære for fare uansett.
Det moderlige opphavet har derimot sendt oppover et par esker med strikkegarn, så den eldste garde i familien har nok noe å bedrive tiden med uansett.

Vi har alt sagt til campingen at vi kommer på flere turer når viruset er under kontroll.

Med utsatt tur får man vel se til å få landet litt huslige plikter i dag, det finnes nok av de også.

En frisk en ønskes. :)

God morgen fra Stavanger. Dag 6 av karantenen og formen er meget bra. Ute er det litt vell kjølig så det blir mye inne-sitting med film og nettsurfing. Lurte på å legge om til sommerdekk på bilen. Men for å redusere smitterisiko, blir bilen blir mitt transportmiddel til og fra Bergen for jobb i tiden fremover, derfor venter jeg enda en måneds tid.
Arbeidsgiver stiller også opp med fri kost i jobb periodene, så da slipper en også å gå i butikker å utsette seg for smitte når vi handler. Eneste stedet jeg skulle ha vert nå, det er vinmonopolet:D
Ha en bra søndag :)

God morgen fra skogkanten. Laaang frokost akkurat ferdig og man får komme seg ut på tur. I dag blir det å kjøre da det er tett av tilreisende byfolk bak i Kollen her. I dag blir det heller dypt inne i Groruddalen.

Skinkestek og amerikanske druer i kveld.

Hallais.
Sitter og driver gjetteleken om hvor mannen min er, basert på hvilken lyseblå båt som peker mest nordøstover i et oljefelt fylt med bare lyseblå punkter. Vanligvis er det lett å skille de fra cargo og fiskebåter. Skulle ønske marinetraffic var mer som FR24, men skjønner hvorfor det ikke går :p

Når lunchen har sklidd ned skal jeg og vofs ut og finne oss en forhåpentligvis folketomt sted å gå tur.

Siden det er så populært å snakke om mat, så kan jeg si at dagens middag blir entrecot fra min lokale bonde som har dyrevennlig (vel, fram til slakta da) oppdrett av Limousine-kjøttfe :) En svært eksklusiv peppersaus sendt direkte fra Norge får lov til å beære poteten, gulrota og broccolien som jeg skal ha ved siden av. TORO Peppersaus, ingen over, ingen ved siden :D I går ble det vegetarcurry med økologisk lokalproduserte grønnsaker og ris. Viktig med balanse i dietten.

I kveld har jeg planlagt et dypdykk inn i ville vesten hos Red Dead Redemption 2, spillet jeg glemte litt av fram til nå hvor man har tid og god samvittighet til å sitte inne og dasse.

Ha en fin #stayathome dag.

Søndag, ja .. snart helg.

Måtte på med varmen i morges da temperaturen plutselig falt. Skal visst bli litt nedbør og. Igjen.

Helgens sykepleier for Svigerbeistet viste seg å være av den mer avslappede sorten, så da sank skuldrene i resten av huset også. Må det vare ....

Nå blir det nok en kaffekopp. Så får man fyre opp hjemmekontoret, åpne vpn-tunellen og se hva dagen bringer.

God formiddag fra Lillestrøm. Her skal det bare slappes av litt etter 2 kvelder med "Chimefest". Veldig koselige greier, men etter 2 dager trenger jeg en hårfin pause. Nå kommer det til å føles vrient å gjøre en jobbkonferanse uten å åpne en øl :)

Ellers... pent lite.

Ha en fin en

God formiddag fra Lillestrøm. Her skal det bare slappes av litt etter 2 kvelder med "Chimefest". Veldig koselige greier, men etter 2 dager trenger jeg en hårfin pause. Nå kommer det til å føles vrient å gjøre en jobbkonferanse uten å åpne en øl :)
Man kan kjøre jobbkonferanse uten video sånn innimellom - "sorry poor bandwith" :stir :drink

Back