Glad langfredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God morgen fra ferieresidensen min på Riksen. Det ble en litt tøff gårsdag med diverse undersøkelser og faste i praksis hele dagen. Vel, det er slikt vi må regne med etter en sånn operasjon. Forløpig tilbakemelding er dagens prøver viser bedring så det er bra. Jeg får mer informasjon av legen etterhvert. Formen ellers er fin så det er bra.

God bedring, og bra det går i riktig retting!
Men du har ikke noe TV på rommet ditt. Ikke bra.

Deginisjonsspørsmål. Men svigerdingsen som ønsker (savner) en ekstra golfkompis og spanderte dette vant i og for seg. Det var sabla gøy.

Veldig bra at det ble vellykket! Selv med de selvlysende buksene :)
Var det bare deg som måtte ha de på, eller hadde alle på golf-banen de på?

God bedring, og bra det går i riktig retting!
Men du har ikke noe TV på rommet ditt. Ikke bra.

Takk for det. Joda det er TV på rommet med et bruktbart utvalg av kanaler også. Det kom bare ikke med på bildet. Ellers har jeg jo PC en med slik at jeg kan se på de kanalene jeg har hjemme på PC'en.

Takk for det. Joda det er TV på rommet med et bruktbart utvalg av kanaler også. Det kom bare ikke med på bildet. Ellers har jeg jo PC en med slik at jeg kan se på de kanalene jeg har hjemme på PC'en.

Så du her 2 TV'er! Veldig bra :)

Veldig bra at det ble vellykket! Selv med de selvlysende buksene :)
Var det bare deg som måtte ha de på, eller hadde alle på golf-banen de på?

Tror sånne bukser, linskjorte, 0,6 i promille og bustete hår er elementært for å slippe inn som middelaldrende mann her nede.

Elefanter slipper imidlertid fortsatt unna med pyjamas

Back