• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Søndag og god påske

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra TG 652 til Icn. Tidlig start på dagen, men fremme i Thai lounge bød de på Piper Heidsieck cgampis, is og omelettef. Fant også en barista. Nå er det 4 t 50 min i smekkfull A-350. Seoul er daktisk to timer foran Thailand så lander ikke før 15.25.

Nyt dagen.

God påskemorgen fra den blå stuen. Kaffe, forum og fuglesang - slettes ikke den dummeste starten på dagen. Det er lovet vafler i løpet av dagen…så da kan jeg jo bygge meg opp med en vaffelkjeks eller 14. Ha en fin søndag:-)

Morn fra Tønsberg. Vått og forblåst ute så gjenstår å se hva man finner på i dag.
For andre gang på 18 måneder kunne klokka rapportere om perfekt søvn, og jeg sto opp før barna, helt av meg selv. Helligdagsfreden varte ikke mange minuttene og nå er sirkuset i gang 🤪

God morgen fra AMS🙂 Her har man allerede gjort unna én flight, DUS-AMS kl 6:20. Alldeles for tidlig, så det var fint at man tilbrakte natten på Maritim Hotel vegg i vegg med DUS. Nå er det svart kaffe i Crown Lounge før siste etappe til Oslo. Er vel ca 40 timer siden jeg dro fra Hanoi…

• Wow
Reactions: EB
God morgen fra Beitostølen. Det snør, men her blir det å pakke bilen etter frokost og returnere til Asker. Skisesongen er da over for undertegnede.

Goood morgen fra Knausen. Snart komme seg ned og diske opp nok en avansert påskefrokost. Blir sjuk av Asia-oppdateringene her og merker at det snart er på tide med en skikkelig long-haul snart.

Jentene skal leveres på en suite på Sommero hvor de skal kose seg til i morgen med steak-sinner og spa. Gutta skal se på fly og spise and.

God påskemorgen fra Kristiansund. Lammestek og Rioja i går var som vanlig gode greier, nå er det rolig stemning både inne og ute. Retur til OSL utpå ettermiddagen.

God formiddag fra Klepp. Ennå er det noen timer til stormen som er meldt, foreløpig er det bare helt vanlig "Jær-grått" ute. Ikke blåser det noe særlig heller akkurat her, men det er i alle fall vått ute.

I går fikk arvingene se huset vil skal flytte til, og det virker som at følelsene tidvis flyr høyere enn Artemis II. Men jeg håper og tror at begge deler lander trygt etterhvert. Det ble i alle fall store øyne og vidåpen munn da de fikk vite at loftstuen skulle bli "lekerom". Til tross for at det er dårlig med "målbart" areal er det rikelig med plass. Men så blir avstanden selvsagt større til venner de har i området, selv om det ikke er mange kilometer vi skal flytte.

Jeg for min del har ikke noe i mot tanken på hjemmekontorering med breking som bakgrunnsstøy...

God formiddag fra Sandnes. Sitter inne med kaffe og live-sending fra LHR på tv-en. Grått og vått, men tilnærmet vindstille foreløpig. Vært ute og gått en forfriskende søndagstur i nærområdet i nydelig regn, men nå blir det vel å holde seg inne resten av dagen til "Dave" har passert. God 1. påskedag videre!

God middag fra Tinn! Sitter her og ser på et ferskt lag med våt snø som har kommet over natten. Vindstille og fredelig. Planen for dagen er å nyte, være litt ute og prøve å begynne å pakke bilen med det som kan pakkes før hjemturen til Sandnes starter i morgen tidlig!

God påske og tidlig ettermiddag fra Gaustablikk. Lite vind her enda men laber sikt utenfor. Deilig med en rolig innedag også før det bærer ned til lavlandet i morgen - forhåpentligvis etter årets siste langrennstur. Neste gang blir på raske ski i Andesfjellene. Dagene går litt for fort og bare en uke til retur sørover. Ha en fin dag.

God dag fra Lillestrøm. Her sitter jeg skuffet med sveiveradio, boksemat og dugelig med rødvin og venter på Dave. Aldri kommer det en skikkelig storm til Lillestrøm. Makan!!!

Issue nummer 2 er hva søren jeg skal velge av mat på AF flighten til GRU om en uke. Lang dagflight og ingenting ser ekstremt digg ut. Makan #2.

Plussen er nok en dag med prinsessa uten særlig andre planer enn å "prinsessere". Tror det er hyggeligere for meg enn Håkon med prinsessering om dagen... og alle andre dager i og for seg.

Ha en best søndag!

God dag fra Lillestrøm. Her sitter jeg skuffet med sveiveradio, boksemat og dugelig med rødvin og venter på Dave. Aldri kommer det en skikkelig storm til Lillestrøm. Makan!!!

Issue nummer 2 er hva søren jeg skal velge av mat på AF flighten til GRU om en uke. Lang dagflight og ingenting ser ekstremt digg ut. Makan #2.

Plussen er nok en dag med prinsessa uten særlig andre planer enn å "prinsessere". Tror det er hyggeligere for meg enn Håkon med prinsessering om dagen... og alle andre dager i og for seg.

Ha en best søndag!
Flyr CDG-EZE dagflight med AF neste søndag. Har valgt henholdsvis kjøtt og kylling. I følge Flyertalk skal de være OK. SK eller AF til CDG?

Flyr CDG-EZE dagflight med AF neste søndag. Har valgt henholdsvis kjøtt og kylling. I følge Flyertalk skal de være OK. SK eller AF til CDG?
Tipper jeg går for kjøtt jeg også. Kylling er sjelden vinner på fly synes jeg. Jeg flyr 06:30 flighten med AF og på lørdag

Trallala fra det sydkarolinske. Her er det ingen tegn til storm, selv om vi fikk en regnbyge da jeg luftet vovsen(e) i morges.

Det forberedes til stor påskelunch - vi har til og med investert i en boks tysk bakverk, så her blir det fæst! Inntil da blir det kaffe og Ritz Bits. Og en 757 knipset i Seattle i påsken 2005 ... Et selskap jeg nesten begynte å jobbe for senere samme år ...

P4060010.webp

Har tenkt litt det samme som Fnate angående Stormen. Jeg ønsket ikke at strømmen skulle gå.
Men har fult med på Bastø Fosen (Moss-Horten) og de har ikke kansellert en avgang i dag. Så det betyr at vinden har vært mye mildere en de trodde den skulle bli.

Back