Søndag er ingen hviledag…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Ris. Kaffe og kokosmakroner til nyheter og forum. Kofferten er pakket og jeg er sjekket inn på ettermiddagens avgang til Røros. Men først blir det besøk hos opphavet og storebror på Kolbotn. Ha en effektiv søndag du også.

Re: Søndag er ingen hviledag…

God morgen fra fbu. Deilig med en time ekstra søvn når vi stiller klokken. Må nok kontorere litt på morgenkvisten. Håndballkamp på formiddagen også må det vel kokkeleres litt til middag. En joggetur må også legges inn et eller annet sted i programmet.

Morn fra Tønsberg. Her sitter man med en kaffekopp i fred og ro, da resten av husholdningen ligger og purker. Sjelden luksus.
Et argument for denne vintertiden er jo at man slipper å stå opp i mørket, men kl er nesten 7 og det kreves fortsatt refleks og/eller lykter for fotgjengere og syklister. Gi meg gjerne sommertid året rundt, sekundært, slutt i det minste med å stille klokka to ganger i året

Mornings fra Asker. Hadde vært mye bedre å få en ekstra time på en lørdag, i stedet for en søndag. Barna sover jo ikke en time ekstra…

Huset fullt av folk så får vel etterhvert diske opp litt frokost. Og senere skal det kokes kraft på hummerne fra i går. Ha en fin dag.

Last edited:

God morgen fra Kongsberg.

Lite planer for dagen utover å jobbe litt og se på Brann på fjernsynet.

Mornings fra Asker. Hadde vært mye bedre å få en ekstra time på en lørdag, i stedet for en søndag. Barna sover komiske en time ekstra…

Det gjorde de ikke her. Vi har to barnebarn på besøk og de våknet 0630 etter gammel tid og altså 0530 etter ny tid.

Det gjorde de ikke her. Vi har to barnebarn på besøk og de våknet 0630 etter gammel tid og altså 0530 etter ny tid.

Her har klokken passert 0900 gammel tid og han på 2 1/2 sover fortsatt.
Blir jo uansett like mange timer søvn selv om psyken sier det er feil å stå opp kl 6 på en søndag

God morgen fra Voss.
Vintertid, ah, selvfølgelig, derfor jeg våkna forholdsvis frisk og rask en time før ´tiden :)

God morgen fra Boston. Nå begynner det stygt å ligne på en liten 10/10 ferie. Gårsdagen ble helt hinsides med mimosa-frokost på The Lucky Toast på Harvard og nydelig tur rundt i området som badet i solskinn. Kanskje beste lunsjen noensinne på Row 34 som er kjent for beste Lobster Roll i byen. Den kommer til å savnes og var bare helt merkelig god. Masse basseng og middag i nok et strøk ikke vi viste om som het Newbury Street.. Så koselig område som det kan få blitt.

Nå går den lange, vakre 600en om 13 timer så da trues det med shopping, men pakket inn i blant annet avskjeds-linner på Smith & Wollensky.

Nevnte jeg at jeg digger Amerika?

IMG_0044.jpeg

IMG_0057.jpeg

IMG_0068.jpeg

IMG_0108.jpeg

IMG_0156.jpeg

IMG_0167.jpeg

God søndag fra BGO. Her er det strålende sol, dog noe kjølig.
Reiste fra hybelen ved 10- tiden og har trasket litt rundt i sentrum før kursen ble satt hit.
3 fridager gjenstår før en jobb økt starter på torsdag.
Ha en flott Søndag )

G'morgen, ja .. Her startet arbeidsdagen en time senere, takket være nevnte 'vintertid' som først starter om en uke her. Da blir det litt jernspon i smøreolja, noe som kom valpen tilgode, da vi la på litt ekstra på morgenturen.

Det slamres i dører nedenunder, noe som tyder på at jeg er tryggest her på kontoret ..

Attachments

• 396732449_10159447786966036_1916294563771867836_n.jpg
    396732449_10159447786966036_1916294563771867836_n.jpg
    464.5 KB · Views: 40

Mornings fra Asker. Hadde vært mye bedre å få en ekstra time på en lørdag, i stedet for en søndag. Barna sover jo ikke en time ekstra…

Huset fullt av folk så får vel etterhvert diske opp litt frokost. Og senere skal det kokes kraft på hummerne fra i går. Ha en fin dag.

Og plutselig endte man på Jordal

28ddb5a0085cf8e6cce7cc310a24a0f3.jpg

God ettermiddag fra Krokstadelva! Her står ungene opp av seg selv, så litt usikker på når de var våkne, men jeg våknet nå uthvilt av meg selv klokken 0830. Da var det bare å svinge seg rundt med litt husarbeid før man tok seg en løpetur, og jaggu ble det ikke en litt uventet rekord på 54:45 på 10K. Farten på løpingen begynner virkelig å komme seg nå!

Da blir det bare å ta det rolig i ettermiddag. Eneste på programmet er å gjøre seg klar til en uke med jobb, skole, unger og treninger. Som 50/50 pappa så blir dagen aldri kjedelig, enten med eller uten unger!
34989be2a476f745a19a3e5b847db154.jpg

Grumpf fra det Sørlandske!
Ble en lang og heftig dag i går på dagstur til Hirtshals med 4 timers vindrikking. Over 18000 skritt merkes godt på kroppen i dag. Sto opp kl 1430 og har mest lyst til å bare legge meg igjen. Fått rusk i øyet og ryggen er vond. Denne dagen tror jeg bare jeg hopper over gitt....

Back