Søndag - den første i November 2015

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Søndag - den første i November 2015

Hei og hopp - frokost er inntatt - kaffen er nytraktet - dagen er startet - familietreff på øya i dag - og i morgen er helligdag her nede - så for vi se hva vi gjør ut av det.

Ha en flott søndag videre.

Jan

Re: Søndag - den første i November 2015

God morgen fra Budapest! Frokosten er ferdig og sola bryter gjennom morgentåka utenfor. Ut i byen snart og kanskje et besøk på Buda siden?
Ønsker alle en riktig fin dag! ☺

God morgen fra Amsterdam. Ble ikke den helt store Halloween festen på oss i går. Men byen var absolutt preget av det... Mange skumle typer å se[emoji33] Så er i god form for nok en dag rundt i denne hyggelige byen. Først frokost og så en rusletur rundt i Jordaan. Ha en aldeles fortreffelig 1. november[emoji3]

God søndag! Storm i nord i dag. Får holde på hatten når jeg straks skal bevege meg utendørs.
Eksamenslesing i dag også. Men det er heldigvis bare litt over en måned til juleferie!

God morgen fra Sverige.
Akkurat ankommet Stockholm fra Luleå.
Var litt festlig å fly med SK1. :)

Attachments

• IMG_20151101_073055.JPG
    IMG_20151101_073055.JPG
    220 KB · Views: 195

Hallois her fra Sandaker. Ganske produktiv morgen ved at jeg allerede har rukket beise balkonggulvet som har ligget siden i sommer og mast på meg. Litt ymse innendørssysler før planen er og ta turen ned til "Møkkaløkka" for en kaffe etterpå. Ha en fin dag

God natt fra Landgoed de Rosep i Nederland. Nok en lydmesse er over for denne gang. Faktisk årets nest siste, for min del. Jeg og "Alan Partridge" har i det minste avsluttet med stil.

I morra bærer det hjem med KLM i Fnatness class.

Ha en fin en

Hola fra Trinidad, Cuba!
Siste kvelden i denne byen, og det er like greit. En natt hadde vært mer enn nok.
I morgen skal man opp før spurven (ligner spurv ihvertfall) har fått ut morramiget for å komme seg nordpå. Grøss...
Får heller ta en sikringsmojito ikveld, så det ikke er mangel på grønt det skal stå på :)
Staselig natt ønskes til alle, også dere som er våkne :)

Back