Sommersalg i Bodø

Olebno

ScanFlyer Gold
Sommersalg i Bodø

Følgende Dragon Wings modeller skala 1:400 selges (fast pris). Alle er ute av produksjon og svært vanskelig å finne.

Continental B777-224ER "Peter Max-NYC Year 2000". Modellen kommer med støtte og ble produsert i 2002-2003 eksklusivt for Airshop, Taiwan. Prisforl. kr 300,- inkl.porto.

Airbus A300-608ST "Beluga" "3". Modellen kommer med støtte og ble produsert 2001-2002. Prisforl. kr.200,- inkl.porto.

Austrian A321-111 "Pinzgau Johan Strauss. Modellen kommer med støtte og ble produsert 1999-2000. Prisforl. 200,- inkl.porto.

Attachments

• 55438_a.jpg
    55438_a.jpg
    62.9 KB · Views: 257
  • 55203B_a.jpg
    55203B_a.jpg
    37.8 KB · Views: 254
  • 55117_a.jpg
    55117_a.jpg
    39.1 KB · Views: 252
Re: Sommersalg i Bodø

Hei!

Jeg tar gjerne alle 3!!!
Send gjerne PM for detaljer rundt betaling og forsendelse!

BF:cool2

Sorry BF, men Peter Max og Beluga er akkurat solgt. Valsekongen er "ledig for oppdrag".

Håper du fikk god pris for Peter Max
Jeg betalte over 500kr for min T7

Jeg vil gjerne ha den Austrian A321 , den får stå ved siden av A330 og A340 som ble kjøpt av Roxman idag

Austrian er din Lennart. Send meg en PM med adresse så får du det du trenger av meg.

Siden du ikke kunne få alle 3, forventet jeg at du kom tilbake og bekreftet om du ville ha Austrian. Hørte ingenting, Lennart kom inn og derfor fikk han den. Sorry.

Siden du ikke kunne få alle 3, forventet jeg at du kom tilbake og bekreftet om du ville ha Austrian. Hørte ingenting, Lennart kom inn og derfor fikk han den. Sorry.

Når man melder sin interesse for alle 3, betyr da at man i såfall tar det som måtte være tilgjengelig! Det gjorde jeg! Jeg sitter jo ikke hele tiden og venter på nye poster heller!

Her var du skikkelig useriøs!!:angry:

BF:cool2

Hvem som er useriøs her får andre bedømme. Jeg synes ikke det "automatikk" i dette. Jeg svarte deg raskt på din mail, og forventet en bekreftelse fra deg. Denne kom ikke og jeg solgte til Lennart. End of discussion.

Beklager så mye BF at det gikk den veien
Men nå har jeg 4 stk Austrian :)

Continental B777-224ER "Peter Max-NYC Year 2000". Modellen kommer med støtte og ble produsert i 2002-2003 eksklusivt for Airshop, Taiwan. Prisforl. kr 300,- inkl.porto.

Er det to utgaver som finnest av denne?

Den Olebno selger er Dragon Wings (55438), og så er det en til fra Gemini Jets/Dreams Jets (DJCOA0042)?

Ser ut som det er 2 stk produsert ja.
Min er Dragon Wings , betalte svimlende 94 dollar for den.
Er verdt prisen syns eg

Og nå er det komt en tredje Peter Max, denne gang fra Phoenix Models

Continental%20777-200%20Peter%20Max%20PH.jpg

Bilde: Airplanereplicas.com

Back