• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sommerquiz

Ble visst 19 jeg også, men at jeg burde ferie på den norske solkysten, vil jeg ha meg frabedt! Østen, here I come!!

BF:cool2

Jeg er 35 (15), er på ferie med vennene mine (stemmer) og drar til den norske solkyst??? (Nei, drar til den plassen i utlandet der det er: #1. Billig, #2. Varmt, #3. Billig og #4. langt vekke fra hjemme, helst en annen verdensdel!)

Jeg ble 75 og bør reise til den norske solkysten med en barnefamilie..............., stemmer jo ikke helt det da.
(De blir Portugal i sommer og Bali til høsten):lol:

Jeg ble 19 og skal dra til den norske solkysten alene.

Vel, bommer bare med 6 år, men jeg foretrekker å reise sammen med noen selv om jeg fint kan reise alene. Riktignok skal jeg på dagstur til Kristiansand imorgen, men det er med jobb, og har vel ikke helt tenkt meg ned dit ellers i sommer ;)

Jeg er 35, blir det til september så den stemte godt...:)Barnefamilie til Nord-Norge...:)

Jeg er 35 og må dra alene til den norske solkysten.

Ja ja, kona blir vel sur fordi jeg drar på ferie alene, men kan jo glede seg over at jeg plutselig er blitt ung (og viril?)

Jeg er 35, blir det til september så den stemte godt...:)Barnefamilie til Nord-Norge...:)

God tur! Min alder har nesten doblet seg og ble bl.a anbefalt Fisketorget i Bergen :drunk: (får ta med rullator hvis testen stemmer)

Ble 75 år jeg :p

Synes de manglet et "friluftsliv-alternativ" - selv om man trives i stille omgivelser og ønsker fint landkap å se på, betyr det jo ikke at man er pensjonist og vil med hurtigruta... Kanskje kan har lyst å leke fjellgeit?

Det har jeg alltid visst - jeg ER ung til sinns - 13 år yngre enn fødselsattesten sier :)

Back