Sommeren er dessverre på hell, kveldene blir kortere for hver dag og man føler at høsten er på vei. Da er det godt å ha noen minner å se tilbake på. Jeg hadde gleden av et par Londonturer og en reise til New York, og jeg tenkte jeg skulle dele noen av mine sommerminner fra disse stedene med dere:
Første bildet er fra LGW hvor jeg landet etter min første B788 flight. Vi parkerte ved siden av denne A320 fra Monarch - første gang jeg ser dem i de nye fargene, jeg synes det er en forbedring!
Vi har flyttet oss til LHR der tre eksemplarer fra Virgin Atlantic er fanget i ulike farger:
Virgin flyr rundt med opptil flere ulike fargeskjemaer - det ser ut til at de har det så travelt med å endre seg ofte at de ikke helt klarer å henge med!?
B767 kler winglets - Delta sine er intet unntak.
Så fikk jeg endelig se American i nye farger. Jeg har vært litt skeptisk, men jeg må si at jeg synes at det tok seg veldig bra ut live!
Dreamlinere er ikke så uvanlig syn lenger, og denne fra Qatar har vel kanskje rukket å stikke innom OSL en tur også?
Det er alltid hyggelig med overraskelser, og denne B767-300 fra Titan var en hyggelig såden!
Delta B767-400 i Skyteam farger. Jeg liker disse fargene - rene og enkle.
United sine B767-300 har også begynt å få winglets - flott!
A320 fra Cyprus Airways - enkelt og fint fargeskjema.
To store busser fra Qantas foreviget fra vinduet til en BA-maskin!
Fortsettelse følger

Første bildet er fra LGW hvor jeg landet etter min første B788 flight. Vi parkerte ved siden av denne A320 fra Monarch - første gang jeg ser dem i de nye fargene, jeg synes det er en forbedring!
Vi har flyttet oss til LHR der tre eksemplarer fra Virgin Atlantic er fanget i ulike farger:

Virgin flyr rundt med opptil flere ulike fargeskjemaer - det ser ut til at de har det så travelt med å endre seg ofte at de ikke helt klarer å henge med!?

B767 kler winglets - Delta sine er intet unntak.

Så fikk jeg endelig se American i nye farger. Jeg har vært litt skeptisk, men jeg må si at jeg synes at det tok seg veldig bra ut live!

Dreamlinere er ikke så uvanlig syn lenger, og denne fra Qatar har vel kanskje rukket å stikke innom OSL en tur også?

Det er alltid hyggelig med overraskelser, og denne B767-300 fra Titan var en hyggelig såden!

Delta B767-400 i Skyteam farger. Jeg liker disse fargene - rene og enkle.

United sine B767-300 har også begynt å få winglets - flott!

A320 fra Cyprus Airways - enkelt og fint fargeskjema.

To store busser fra Qantas foreviget fra vinduet til en BA-maskin!
Fortsettelse følger
Last edited: