God morgen fra BW Hotell Gyldenløve på Kongsberg. En helt OK frokost med egg, bacon, røkelaks og eggerøre er nettopp fortært. Nå er det kaffe for å kurere litt gruff etter gårsdagens festligheter.
Problemet med fastvakt nattestid er at det kan være å se på folk som sover eller det kan være mye trøbbel. Det blir liksom aldri perfekt. Natten blir ganske lang i begge tilfeller. Men det mest optimale for pasientens del er at de får sove. Denne gang blir det uansett på Riksen - i en korridor som jeg tror et forummedlem med "pandionstatus" er ganske godt kjent i. En slik pandionstatus håper jeg at jeg aldri oppnår for å si det sånn, det holder å jobbe der.
Ja det er viktig. Man skal ta vare på alt fra enkle benbrudd til de mest kompliserte sykehistoriene der ute. Ikke alt som er like lett. Uansett godt du føler deg ivaretatt.God morgen fra Kongsberg.
Her bøtter det ned og det blir nok en ganske rolig dag i dag. Litt ting som skal ordnes før morgensdagens dåp til barnebarnet. Går det tomt for regn i himmelen skal jeg prøve å få gått meg en tur i dag.
Hehe, joda det er korridorer jeg er meget godt kjent i på Riksen og da særlig Nyre og gastromedisinsk sengepost. Forhåpentligvis blir det ikke behov for å besøke den nå i sommer. Neste planlagte sjekk blir i september. Pandionstatus i helsevesenet er absolutt ikke noe å trakte etter. Man tar liksom ikke milagerun for å oppnå det.Hadde foretrukket å være helt frisk og normal pasient. Men når det nå først er så galt at jeg ble rammet av alvorlig sykdom, så er jeg virkelig glad for at jeg bor i Norge og at vi har den oppfølgingen som vi har i landet.
Mornings fra Thon Hotell Storo. Straks ned for å sjekke ut frokosten. Også må vel noen barn hentes etterhvert. Ha en fin dag.
Hva i all verden får man til å overnatte på Storo? :wow:
Hva i all verden får man til å overnatte på Storo? :wow:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.