...åsså har du jo en flygal gjeng som oss her inne i ryggen... go for it, u can do it!!!!!!
Takk for støtten

...åsså har du jo en flygal gjeng som oss her inne i ryggen... go for it, u can do it!!!!!!
Poenget er vel at erfaring alltid vil trekke opp -- men rent faktisk trengs ikke mange dagene opplæring for å være oppe å gå i jobben. Et annet mulig aber med Academic Work -- Proffice hadde vel i sin tid ikke betalt opplæring(kurs) (hvilket lovligheten av antagelig kan bestrides, men de kalte det vel "utdanning") -- betaler Academic Work under opplæring?
Angående check-in vet jeg ikke, men flere jeg jobber sammen med jobbet tidligere for AW/Røros fikk ikke betalt opplæring via AW for ramp handling hvertfall.
Men jobbet for Menzies før på ramp, og der fikk man betalt for opplæring, samme får man hos SAS hvor jeg er nå.
Da ville jeg ikke bekymret meg. Ihvertfall tidligere var det enklere å få høyere stillingsprosent i Røros enn det det var hos Menzies (og en del ex-Menzies-ansatte begynte hos Røros) -- det kan jo potensielt være en faktor å ta med seg.Det sto: betalt to ukers utdaning full tid i 2 uker i ansonsen .
Jeg innbiller meg at kun normale ansatte i Røros Flyservice som vurderes til gate managers.
Nå har jeg vært på interjuv på Gardermoen.Det gikk bra, og var igenting å grue seg til
De sa jeg fikk svar på mandag eller senest tirsdag, om jeg for jobben eller ikke så jeg venter i spenning.
Beklager hvis jeg ikke er helt oppdatert her: var det Menzies eller Røros du fikk jobben hos?
Gratulerer uansett![]()
Noen som har noen tips hvis jeg skal skaffe meg deltidsjobb / sommerjobb osv på BGO med noe flyrelatert?
TakkDet er hos Academic work aka: Røros Flyservice.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.