Default Sommerferie 2026

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Noen av oss tror jo ikke det blir så mye billigere å vente…så nå er sommerferien 2026 i boks. Både fly, hotell og leiebil. Bologna til Brindisi - eneste som mangler er tog på tre strekninger - men her slippes billettene først 3 måneder før. Blir spennende om det blir Australia på vei ned eller AirDolomiti og om 25 min connectien i Wien er nok. Discover blir nytt flyselskap og neste år er det Hertz som stiller med leiebilen i 4 dager. Men før sommerferien skal mannen 60-års dag feires med 4 vennepar i Roma. Spørsmålet blir vel om vi klarer en 3. tur til Italia neste år.

For en gangs skyld var jeg faktisk tidligere ute og booket SAS business for poeng til Frankrike. 😀 Booket så snart det åpnet, så det er vel et par måneder siden. Pussig nok også direkte flight. Bongos har nemlig blitt påtvunget en egen "prinsessebooking rutine".

Det er deilig å være tidlig ute så jeg kan ha konvolutten med bookingen liggende og kan se på den.

Leiebilen booket jeg med Avis for en uke siden. Men er litt usikker på om jeg må endre eller om noen av forsikringene mine dekker €17,000 i egenandel.

• Like
Reactions: EB
Back