Sommer, sol og søndag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Sommer, sol og søndag

Og folket har fått stemme på denne kandidaten? Du vet, siden demokratiet stopper med Trump…

Ja folket har allerede stemt på kandidaten ! Om en ny kandidat kvalifiserer seg, med 300 av delegatene skriver under på at en kandidat kan stille i en open convention, er det fremdeles et valg under convention - så ja langt mere demokrati enn hva kvinner har mistet av kontroll over sin egen kropp (og det handler ikke om abort!) her, tviler på om familien Sud ville feriere her om de visste hva døtrene ikke har adgang til (noe som er 100% endel av kritisk helse i Norge (og i min delstat, min kone beste venninne som er kvinne lege flyttet hit fordi hun kun ende opp i fengsel om hun behandlet unge kvinner (ikke Abort, ikke lgbdq - kun helt normal plumbing for at de skal ha mulighet til å velge om de engang de vil ha barn i fremtiden, men en pastor vet vel mere !)

I Norge har uansett ikke folket noe å si over hvem som er statsministerkandidater om du ikke er heldig nok å være delegat på Arbeiderpartiets eller Høyres landsmøter. Likevel klager ikke så mange på demokratiet i Norge... Just sayin. Og for å være delegat der må du gjerne vært lojalt partimedlem lenge. Det sies at å få et forslag opp til votering på Aps landsmøte skal ekstremt mye til og gjennom flere partiorgan.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited:

Og for de av oss som følger Melvin (LN-MOW) news live, dagens viktigste nyhet er kampen mellom Rosenborg og Fnatkameratene (noe sånt noe) ble avlyst pga tilskuerne kastet Fiskekaker i protest mot Video Dommere - godt å ha de viktigste på plass (det er faktisk fra BBC World News - de betaler sikkert med BanaLikør)

Melvin var heller og så en tredjeklasses cruiseskipkomiker på en lokal restaurant ..

I Norge har uansett ikke folket noe å si over hvem som er statsministerkandidater om du ikke er heldig nok å være delegat på Arbeiderpartiets eller Høyres landsmøter. Likevel klager ikke så mange på demokratiet i Norge... Just sayin. Og for å være delegat der må du gjerne vært lojalt partimedlem lenge. Det sies at å få et forslag opp til votering på Aps landsmøte skal ekstremt mye til og gjennom flere partiorgan.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Ironien er at Dems valgkamp har gått på at de skal redde demokratiet, og om Trump vinner med mest stemmer så er det ikke demokrati. Men deres valg av kandidat som kanskje blir utpekt bak stengte dører…..

Melvin var heller og så en tredjeklasses cruiseskipkomiker på en lokal restaurant ..

Nei !! Melvin kom i fra Midtåsen på Ljan (den andre enden av trikkelinjer fra Bekkestua til Ljabru) det var ikke så mange Resturanter på Sæter, for oss som vokste opp på Ljan (today Home of the LN-KOG !!)var Kjell (Aukrust that is!!) en del av miljøet, om du står på min far´s onkels eiendom og ser sydvest, finner du 90% av den Norske Motstands Bevegelse :) (og senere nøkkel personer i SAS)

Men Melvin er en del av Kjell Aukrust sin portefølje - disse gutta (inkludert Solan Gundersen satte aldri sine føtter, kråke føtter ombord i et Cruise Skip, det var for fiffen på Stabekk det !!)

Nei her handler det om Mosseveien langs Gjersjøen, en blodtrimma DKW og Svenskefaen i en Volvo PV (Sorry Savipix!!). Vi snakkar om kultur her !!

Ironien er at Dems valgkamp har gått på at de skal redde demokratiet, og om Trump vinner med mest stemmer så er det ikke demokrati. Men deres valg av kandidat som kanskje blir utpekt bak stengte dører…..

Om Trump vinner flest stemmer - så har han vunnet valget, no discussion ever !! At vi pakker våre kofferter og flytter til Hvaler/Italia er uten tvil, vi er ikke velkommne i MagaWorld, vi er ikke hvite nok, vi er ikke Amerikanske nok, vi suck !! Og vi akspetere det, pakker og drar (min sviger familie (14 stk. inkludert 2 GOP svogere har alle søkt om og er i ferd med å få Italienske Pass selv min Svoger som jobbet 40 som Police Officer i Portland Oregon (I en del en GOP Politiker aldri ville sette sin fot, er drivkraften i denne prosessen, vi er enkelt ikke invitert av JD Vance og Trump (det er døtre involvert !!) Grab them by the Pussy - er ikke helt det beste helserådet ;))

Hi Dude -J.D.Vance here ! You are a pilot and you are Flying a fucking Frog Plane !! Why ?? Don´t you trust our American Brands (Made At American Assemblies (MAGA)).

Sorry about the headline, men det er i bunn og grunn hva vår venninne møtte, på samme måte som du ønsker å levere dine passasjerer og kunder (som betaler) trygt og godt frem til Tuscaloosa, ønsker Cathy å sørge at hennes pasienter kan leve lenge og om de ønsker ha barn som en del av en familie. Men det er en forskjell mellom dere, jeg tviler sterkt på at noen har plassert seg i i din Cockpit og fortalt deg at du må fjerne 35% av dine kritiske verktøy (Instrumenter) - these fricking Frog Instrumnets !!! Crush them !! Or you will be punished and hopefully put in jail, disse religøese vet like lite som meg om hvilke instrumenter du virkelig trenger, men så lenge de er Frog Brand !! Derfor flyttet Cathy fordi lokale Bratterud Pastorer begynnte å fjerne prosedyrer de tenkte (ikke visste) kunne ha noe med Abort og gjøre…..Demokrati ?? Er ikke sikker men virkelighet i dagens USA (en suksess full lege med 500k inntekt forlater ikke barn og venner om det ikke er nødvendig - fly safe until J.D Vance get´s angry with love of Frog Planes and Frog Instruments

Hi Dude -J.D.Vance here ! You are a pilot and you are Flying a fucking Frog Plane !! Why ?? Don´t you trust our American Brands (Made At American Assemblies (MAGA)).

Sorry about the headline, men det er i bunn og grunn hva vår venninne møtte, på samme måte som du ønsker å levere dine passasjerer og kunder (som betaler) trygt og godt frem til Tuscaloosa, ønsker Cathy å sørge at hennes pasienter kan leve lenge og om de ønsker ha barn som en del av en familie. Men det er en forskjell mellom dere, jeg tviler sterkt på at noen har plassert seg i i din Cockpit og fortalt deg at du må fjerne 35% av dine kritiske verktøy (Instrumenter) - these fricking Frog Instrumnets !!! Crush them !! Or you will be punished and hopefully put in jail, disse religøese vet like lite som meg om hvilke instrumenter du virkelig trenger, men så lenge de er Frog Brand !! Derfor flyttet Cathy fordi lokale Bratterud Pastorer begynnte å fjerne prosedyrer de tenkte (ikke visste) kunne ha noe med Abort og gjøre…..Demokrati ?? Er ikke sikker men virkelighet i dagens USA (en suksess full lege med 500k inntekt forlater ikke barn og venner om det ikke er nødvendig - fly safe until J.D Vance get´s angry with love of Frog Planes and Frog Instruments

Hva i helvete er det du prater om? Fylleprat?

Dette er deilig lesestoff til nightcapen. Dette er vel hovedproblemet med amerikansk politikk at det blir så enten eller. Elsker å stemme i et land hvor feks. Audun Lysbakken og Siv Jensen faktisk tok seg en pils sammen etter debattene som venner. Hadde kona stemt rødt så hadde vi fremdeles vært venner.

At det da til og med i lille Norge blir ramaskrik hvis man sier at kanskje republikanerne ikke har helt sinnsyk politikk i kantina, og da blir kalt Trump-fan er jo stusselig. De tok en liten undersøkelse som viste at 80% av norske journalister og bortimot 100% av redaktørene i Norge ville "stemt" på Biden forklarer jo hvorfor flere nordmenn som ikke gang kan ramse opp statsministrene i de nordiske landene skriker over hvor grusom politikken til Trump er. Hvis jeg ikke tar helt feil så er vel Biden/Barak og gjengen laaaangt til høyre for FRP.

Det som skremmer meg også er at den ensidige journalistikken som latterliggjør den økende høyre-vinden i verden faktisk fyrer opp under den i steden for å høre på hva de sier (ikke være enig, men lytte) Europa begynner å bli farlig mørkeblått.

Nå skal jeg tenke ut hva jeg skal bruke mine 7000 dollar på.

Last edited:

Dette er deilig lesestoff til nightcapen. Dette er vel hovedproblemet med amerikansk politikk at det blir så enten eller. Elsker å stemme i et land hvor feks. Audun Lysbakken og Siv Jensen faktisk tok seg en pils sammen etter debattene som venner. Hadde kona stemt rødt så hadde vi fremdeles vært venner.

At det da til og med i lille Norge blir ramaskrik hvis man sier at kanskje republikanerne ikke har helt sinnsyk politikk i kantina, og da blir kalt Trump-fan er jo stusselig. De tok en liten undersøkelse som viste at 80% av norske journalister og bortimot 100% av redaktørene i Norge ville "stemt" på Biden forklarer jo hvorfor flere nordmenn som ikke gang kan ramse opp statsministrene i de nordiske landene skriker over hvor grusom politikken til Trump er. Hvis jeg ikke tar helt feil så er vel Biden/Barak og gjengen laaaangt til høyre for FRP.

Det som skremmer meg også er at den ensidige journalistikken som latterliggjør den økende høyre-vinden i verden faktisk fyrer opp under den i steden for å høre på hva de sier (ikke være enig, men lytte) Europa begynner å bli farlig mørkeblått.

Nå skal jeg tenke ut hva jeg skal bruke mine 7000 dollar på.

Hvem var det du vedda 7k dollar med om jeg tør spørre? Bettingside eller dragen?

Uansett Trump anno 2024 er noe langt annet enn Trump anno 2016. Det fyren prøvde på 6 januar 2021 er noe som for alltid bør diskvalifisere fyren. Også i tiden før det også hvor han forsøkte å få Brad Raffensberger i Georgia (Republikaner btw) til å finne flere stemmer for ham. Raffensberger sa tydelig at det er helt umulig og at alle stemmene var talt i staten som viste at Biden vant. Nå driver Trump og snakker helt oppriktig om å bytte ut folk i det amerikanske statsbyråkratiet som ikke er lojale til ham. Systemet holdt i 2021, men det var på tross av Trump og ikke på grunn av. Det var fordi Trump hadde folk i sin administrasjon som forble lojale til grunnloven og ikke Trump personlig, les Mike Pence feks. Han sa tydelig til Trump at å gjøre om tellingen av valgmannsstemmene i Kongressen var noe han verken hadde myndighet til eller var lovlig i henhold til loven.

Nå skal jeg tenke ut hva jeg skal bruke mine 7000 dollar på.[/QUOTE

Folk forandrer seg ikke uansett hvem som er president. Du er samme person uansett hvem som er i det hvite hus. Folk stemmer på politikk, ikke person. Det er ikke hat i gatene mot de som stemmer annerledes, utenom fra noen få fra ytre venstre.
Vance er gift med en inder, men han er rasist? Ble som da de samme folka kalte Trump jødehater selv om hans datter var jøde. De vil få stemmer fra svarte, hvite, latinere, indere og asiatere. De vil få stemmer fra folk med doktorgrad og fra folk som jobber på fabrikk. Fra jøder, muslimer og homofile. Folk vil ha økonomisk fremtid, sikkerhet og trygghet.
Og fremstille landet som utrygt for folk som ikke er «hvite nok, amerikanske nok eller kvinne er uærlig og farlig. Det sprer hat og frykt. Og det er løgn. Men han har og sagt at det var kun de fra vestkysten som betalte skatt, og de subsidierte resten av oss…
Hilsen en som bor i et hus der det blir stemt på begge kandidater. Og det er slett ikke unormalt.

Hilsen en som bor i et hus der det blir stemt på begge kandidater. Og det er slett ikke unormalt.

Med unntak av hos ‘menigheten(e)’ er dette ganske så normalt. Kandidaten er i svært mange hus viktigere enn partiet.

Trump får ingen stemmer i dette huset heller, men en konservativ kandidat med en fornuftig agenda er ikke utelukket.

Fornuftig av Biden å trekke seg. Støyen var blitt for dominerende.

Leste en kommentar i dag, som var slående for meg. USA er svært misogynistisk, og dét tror jeg blir utslagsgivende framover.

Alene det at man alltid sier «Trump» og «Biden» og «Obama» mens man sier «Kamala» istedet for «Harris». Det er mindblowing. Jo eldre jeg blir jo mer ser jeg hvor viktig feminismebevegelsen egentlig er.

PS: SudCaravelle, takk for et lite nudge, innser jeg ikke husker navnet på statsministeren i Finland etter at Marin gikk av. Off I go for å finne en god podcast på det.

Leste en kommentar i dag, som var slående for meg. USA er svært misogynistisk, og dét tror jeg blir utslagsgivende framover.

Alene det at man alltid sier «Trump» og «Biden» og «Obama» mens man sier «Kamala» istedet for «Harris». Det er mindblowing. Jo eldre jeg blir jo mer ser jeg hvor viktig feminismebevegelsen egentlig er.

PS: SudCaravelle, takk for et lite nudge, innser jeg ikke husker navnet på statsministeren i Finland etter at Marin gikk av. Off I go for å finne en god podcast på det.

Her leter man etter ismer der de ikke finnes. Mennene var/er presidenter. Hun er ikke det per i dag.

Her leter man etter ismer der de ikke finnes. Mennene var/er presidenter. Hun er ikke det per i dag.

Det var de eksemplene som falt meg inn, fordi de har vært presidentkandidater de siste årene - og er menn. Så mange flere er det ikke, McCain og Rommey ble heller ikke kallt Mitt og John.

Din logikk her, er altså at potensielle presidentkandidater som ikke har vært presidenter alltid kalles med fornavn? Which doesn’t make any sense. Hvor desperat etter å motbevise behovet for feminisme og antimisonogy må man være, for å lage et slikt merkelig argument?

Det fyren prøvde på 6 januar 2021 er noe som for alltid bør diskvalifisere fyren. Også i tiden før det også hvor han forsøkte å få Brad Raffensberger i Georgia (Republikaner btw) til å finne flere stemmer for ham. Raffensberger sa tydelig at det er helt umulig og at alle stemmene var talt i staten som viste at Biden vant. Nå driver Trump og snakker helt oppriktig om å bytte ut folk i det amerikanske statsbyråkratiet som ikke er lojale til ham.

Helt enig, at han i det hele tatt får anledning til å stille igjen er en skandale og en falitterklæring.

Det var de eksemplene som falt meg inn, fordi de har vært presidentkandidater de siste årene - og er menn. Så mange flere er det ikke, McCain og Rommey ble heller ikke kallt Mitt og John.

Din logikk her, er altså at potensielle presidentkandidater som ikke har vært presidenter alltid kalles med fornavn? Which doesn’t make any sense. Hvor desperat etter å motbevise behovet for feminisme og antimisonogy må man være, for å lage et slikt merkelig argument?

Du har problemer…. Antimisonogy? Men hele pressen er jo demokratisk, og det er selvsagt mye kvinner overalt, kan ikke de bruke Harris eller Donald? Eller blir de tvunget av mannlige sjefer? Eller kanskje de ikke mener dette er et problem….?
Hilsen Mayor Pete.

Back