Sommer, sol og søndag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Sommer, sol og søndag

God morgen fra Ris. Kaffe og gullvafler på verandaen…trodde ikke vi skulle oppleve slikt i år. Ingen store planer for dagen - men skal ikke se bort i fra at det kan bli 2-3 is i varmen. Njuta:-)

Re: Sommer, sol og søndag

Morn fra Tønsberg. I dag blir det sykkeltur til Verdens Ende i sommervarmen for rekesmørbrød og stor pils. Andre året man gjør det så da kan man vel kalle det en tradisjon?
Først får man riktignok underholde de to små mens mor sover. Forøvrig deilig med "tomt" hus igjen etter å ha hatt besøk av først svigerinne og deretter svigermor

Mornings fra Hvalstad. En flat pakke fra Ikea ligger å venter på å bli montert, er er visstnok neste steg i rom-rokaden for barna. Må også få løpt litt i dag, før jeg har latt meg lokke til Drammen i kveld. Ha en fin dag.

Hei fra Forus. Nok en dag på kontoret her. Virker som været ikke blir like bra i dag som det var i går. Spiller ikke så stor rolle for meg som sitter her og glor på skjermer hele dagen. Etter hvert blir det vel litt sport vil jeg tro med Formel 1 fra Ungarn som dagens høydepunkt. Ha en fin dag!

Rolig dag her! Kom litt regn på morgenen, men nå begynner det å se bra ut. Godt og varmt. Hadde tenkt at i dag er dagen for utflukt, men 15 åringen er en syvsover av rang og klarte å ødelegge for det. Noe må vi klare å finne på!

God morgen fra Oslo.

Kjenner på formen i dag at det var fuktig i går.
Vurderer å prøve Scandic frokosten, om jeg klarer å stå opp. Seinere i dag er det fly til LHR. Kjøpte billetten i går og la inn pitstop her i Oslo. Flyr på øko smart bio billett. Den var billigere enn Plus Pro og gav mer poeng Plus billetten. Så blir ekte baksete i dag. Nå begynner EBD i bli innen rekkevidde.

Ellers blir det bobler i glasset til kvelden.

FQTV

God søndag fra Kragerøs skjærgård. Her er det maks kos og feriemodus. Bare å nyte så lenge det varer.

God formiddaf fra Oslo. En kveldsvakt venter. Jeg har fysisk sett vært på jobb hver dag denne uka unntatt mandag. Tre kveldsvakt, en nattevakt og en dagvakt. I morgen skal jeg ikke jobbe noe.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

G’morgen .. Fuktig og grått i dag også .. Så fort det lysner skal vi ut og telle rådyr.

Må nok besøke svigerbeistet i formiddag, og etterpå blir det å se en komiker som heter Mark Klein. Ser lovende ut selv om han ikke har dukker.

https://youtu.be/UIimvo3NAbM?si=DGxZIDU_bZ2Ym3hU

Det ønskes fin søndag, med og uten is, men mest med.

God dag fra Kongsberg. Formen har som dere vet vært litt opp og ned i det siste grunnet forhøyede blodprøver. For å gjøre historien kort, så har jeg fått tatt MR nye blodprøver og Riksen har også besluttet at de vil gjennomføre en ERCP til uken, så da blir det innleggelse på tirsdag. Her går det unna. Heldigvis pleier ERCP å hjelpe godt så jeg regner med formen er rimelig grei etterpå.

Vi fikk besøk fra Kirkenes og sønnen deres på 11 år er rimelig flygal for å si det forsiktig. Tirsdag skal vi etter planen ta turen til SAS museet på Gardermoen og også prøvd å få se litt av de store fuglene på en av spotterplassene. Jeg hopper av på Riksen på vei hjemmover. Håper bare at formen er sånn noenlunde slik at jeg får til dette besøket.

God morgen fra Knaus II. Tradisjon ro var det shopping på Publix på morrakvisten med fersk brød, mortadella og annet kos. Damen bak oss i køen lurte på hvorfor vi hadde kjøpt 15 bokser King Oscar sardiner.. Vet ikke hva hun var mest sjokkert over.. At vi kjøper og tar med "norske" sardiner hjem, eller at barna kunne spise dette til frokost på grovt brød :lol:

Middagen i går ble på nok en fantastisk Hooters med utsikt over sjøen, nydelig snow crab, kyllingvinger, fried pickles, margaritas og Miller. Herregud for en fantastisk kjede. Alt avsluttet med nightcap i solnedgangen.

Nå er det litt pool-time før det er lang-lunsj på Anna Maria stranden litt lenger sør med familien til en kollega fra det gamle rederiet.

USA? Ja takk.. (Sliter litt med veddemålet med kona. Jeg satset 7000 dollar på at Sleepy Joe trekker seg fra kampanjen innen solnedgang i dag)

ddf9984f-b03c-4955-904c-6bacab18f265.jpg

f7afcf1b-850d-4789-b38b-0a66893ad15f.jpg

Det holdt jo med god margin! Såvidt over lunch! :lol:

Da skal tRump’en få bryne seg Kamala, Michelle og/eller Hillary ved neste korsvei. Da skal’n få kjørt seg!

Da skal tRump’en få bryne seg Kamala, Michelle og/eller Hillary ved neste korsvei. Da skal’n få kjørt seg!

Gud hjelpe.... Michelle eller Trump... Det hadde blitt et tungt valg selv for meg

Gud hjelpe.... Michelle eller Trump... Det hadde blitt et tungt valg selv for meg

Overraskende fra deg, på hvilken måte har ei så flott dame med - sett i europeiske øyne - en moderne, inkluderende, tiltrekkende politikk, kunne gjort så mye galt at du i det hele tatt tenker på å ta en sekk kuruke i stedet? Dayum, man. That’s harsh.

Amerikansk politikk got me hooked, som en slags guilty pleasure realityserie. Men den siste podcasten til The Journal («Trump is in control») ble for meget, den kult/sekten har jo tatt helt av.

Overraskende fra deg, på hvilken måte har ei så flott dame med - sett i europeiske øyne - en moderne, inkluderende, tiltrekkende politikk, kunne gjort så mye galt at du i det hele tatt tenker på å ta en sekk kuruke i stedet? Dayum, man. That’s harsh.

Amerikansk politikk got me hooked, som en slags guilty pleasure realityserie. Men den siste podcasten til The Journal («Trump is in control») ble for meget, den kult/sekten har jo tatt helt av.

Skjønner at det kan fremstå som om jeg får valget om sjokoladekake eller rotfylling og er i tvil om hva jeg skal velge.

Men personlig har jeg ikke noe god feeling av henne. Jeg tror hun er fake. Hun virker så flinkis og snilleste og "Oprah" men tror hun ikke fyller skoene. I skyggen av Barack var det en lett rolle å fylle tror jeg. Jeg tror ikke hun er skikket til å bære flagget selv. Men det er bare meg, og jeg tok feil en hang tidligere i historien.

Michelle eller Trump ville aldri ha vært et tungt valg, jeg liker kvinner jeg, en Farting Donald er aldri noe alternativ - uansett det blir aldri et valg, Sportsreporter LN-MOW (Melvin Snerken er hans egentlig navn) har nok drukket opp all Banan Likør i The Southwest - hverken Michelle eller Hillary stiller i OL i Paris og ei heller til President valg - hvor LN-MOW henter nyheter fra skjønner ikke jeg, men Josh Shaprio, Gavin Newsom, Gretchen Widmeer er potensielle kandidater i tillegg til VP Harris, skjønner at mange menn ikke liker kvinner, men noen av oss har meget stor tro på at i 2024 er det kanskje ikke en dårlig idee ;)

Og da er demokratiet reddet. Med og plukke kandidater på bakrommet som ikke er stemt inn…..

Demokratiet er faktisk reddet, om en kandidat melder seg, er det klare regler for hvordan en kandidat kan bli valgt (ikke plukket ;) ) - inntil Convention er det Partiets Regler som gjelder, etter Convention er det betydelig mere komplisert, så Trump toget (tut-tut) har kjørt, mens på den Demokratiske siden er det åpent inntil en Kandidat er valgt - på begge sider har det vært Open Convention´s 0g ironisk har det ført til meget gode presidenter

Demokratiet er faktisk reddet, om en kandidat melder seg, er det klare regler for hvordan en kandidat kan bli valgt (ikke plukket ;) ) - inntil Convention er det Partiets Regler som gjelder, etter Convention er det betydelig mere komplisert, så Trump toget (tut-tut) har kjørt, mens på den Demokratiske siden er det åpent inntil en Kandidat er valgt - på begge sider har det vært Open Convention´s 0g ironisk har det ført til meget gode presidenter
Og folket har fått stemme på denne kandidaten? Du vet, siden demokratiet stopper med Trump…

Back