USA? Ja takk.. (Sliter litt med veddemålet med kona. Jeg satset 7000 dollar på at Sleepy Joe trekker seg fra kampanjen innen solnedgang i dag)
Da skal tRump’en få bryne seg Kamala, Michelle og/eller Hillary ved neste korsvei. Da skal’n få kjørt seg!
Gud hjelpe.... Michelle eller Trump... Det hadde blitt et tungt valg selv for meg
Overraskende fra deg, på hvilken måte har ei så flott dame med - sett i europeiske øyne - en moderne, inkluderende, tiltrekkende politikk, kunne gjort så mye galt at du i det hele tatt tenker på å ta en sekk kuruke i stedet? Dayum, man. That’s harsh.
Amerikansk politikk got me hooked, som en slags guilty pleasure realityserie. Men den siste podcasten til The Journal («Trump is in control») ble for meget, den kult/sekten har jo tatt helt av.
Gud hjelpe.... Michelle eller Trump... Det hadde blitt et tungt valg selv for meg
Overraskende fra deg, på hvilken måte har ei så flott dame med - sett i europeiske øyne - en moderne, inkluderende, tiltrekkende politikk, kunne gjort så mye galt at du i det hele tatt tenker på å ta en sekk kuruke i stedet? Dayum, man. That’s harsh.
Amerikansk politikk got me hooked, som en slags guilty pleasure realityserie. Men den siste podcasten til The Journal («Trump is in control») ble for meget, den kult/sekten har jo tatt helt av.
Og da er demokratiet reddet. Med og plukke kandidater på bakrommet som ikke er stemt inn…..
Og folket har fått stemme på denne kandidaten? Du vet, siden demokratiet stopper med Trump…Demokratiet er faktisk reddet, om en kandidat melder seg, er det klare regler for hvordan en kandidat kan bli valgt (ikke plukket) - inntil Convention er det Partiets Regler som gjelder, etter Convention er det betydelig mere komplisert, så Trump toget (tut-tut) har kjørt, mens på den Demokratiske siden er det åpent inntil en Kandidat er valgt - på begge sider har det vært Open Convention´s 0g ironisk har det ført til meget gode presidenter
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.