• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sommer og sol

Cloudy

ScanFlyer Blue
Et par bilder fra sjøen for noen dager siden.
Piloten i heli'n var CLOSE innimellom gitt:-)

DSC_1839.jpg

Neste ble et motlysbilde, men er allikevel fornøyd:

DSC_1843.jpg

Anledningen var båtrace i Halden.
Og ble jo ekstra tøft når helikopteret kom for å følge de de største klassene.

Vi var vaktbåt i indre havn og jeg var glad at jeg hadde med kamera kan du si:-)

Flotte bilder. Jeg stusset på at de skulle bruke legehelikopter til denslags, men så så jeg at de faktisk hadde fjernet "LEGE" på siden.

K

Jeg mener at dette helikopteret er stasjonert på Sola (uten å si det 100% sikkert da jeg ikke husker reg-en)

Og dette sier du uten å vite at det finnes flere slike helikoptre flygende rundt i Norge ?

Svaret er ja (som du tydeligvis så) Og det sier jeg uten å returere et syrlig svar tilbake. END OF DISCUSSION

Last edited:
Back