Cloudy ScanFlyer Blue 30 Jul 2008 #1 Et par bilder fra sjøen for noen dager siden. Piloten i heli'n var CLOSE innimellom gitt Neste ble et motlysbilde, men er allikevel fornøyd:
Et par bilder fra sjøen for noen dager siden. Piloten i heli'n var CLOSE innimellom gitt Neste ble et motlysbilde, men er allikevel fornøyd:
Cloudy ScanFlyer Blue 30 Jul 2008 #3 Anledningen var båtrace i Halden. Og ble jo ekstra tøft når helikopteret kom for å følge de de største klassene. Vi var vaktbåt i indre havn og jeg var glad at jeg hadde med kamera kan du si
Anledningen var båtrace i Halden. Og ble jo ekstra tøft når helikopteret kom for å følge de de største klassene. Vi var vaktbåt i indre havn og jeg var glad at jeg hadde med kamera kan du si
atck ScanFlyer Gold 31 Jul 2008 #4 Flotte bilder. Jeg stusset på at de skulle bruke legehelikopter til denslags, men så så jeg at de faktisk hadde fjernet "LEGE" på siden. K
Flotte bilder. Jeg stusset på at de skulle bruke legehelikopter til denslags, men så så jeg at de faktisk hadde fjernet "LEGE" på siden. K
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 31 Jul 2008 #5 Jeg mener at dette helikopteret er stasjonert på Sola (uten å si det 100% sikkert da jeg ikke husker reg-en)
Jeg mener at dette helikopteret er stasjonert på Sola (uten å si det 100% sikkert da jeg ikke husker reg-en)
Lennart ScanFlyer Rusty 31 Jul 2008 #7 sirpjalle said: Jeg mener at dette helikopteret er stasjonert på Sola (uten å si det 100% sikkert da jeg ikke husker reg-en) Click to expand... Og dette sier du uten å vite at det finnes flere slike helikoptre flygende rundt i Norge ?
sirpjalle said: Jeg mener at dette helikopteret er stasjonert på Sola (uten å si det 100% sikkert da jeg ikke husker reg-en) Click to expand... Og dette sier du uten å vite at det finnes flere slike helikoptre flygende rundt i Norge ?
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 31 Jul 2008 #8 Leorim said: Og dette sier du uten å vite at det finnes flere slike helikoptre flygende rundt i Norge ? Click to expand... Svaret er ja (som du tydeligvis så) Og det sier jeg uten å returere et syrlig svar tilbake. END OF DISCUSSION Last edited: 31 Jul 2008
Leorim said: Og dette sier du uten å vite at det finnes flere slike helikoptre flygende rundt i Norge ? Click to expand... Svaret er ja (som du tydeligvis så) Og det sier jeg uten å returere et syrlig svar tilbake. END OF DISCUSSION