CFM ScanFlyer Crusty 26 May 2010 #1 Kiss er ute på tur og jeg fikk såvidt knipset et par bilder av flyet idag tidlig.
raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 27 May 2010 #4 Hvorfor ikke et bilde av IL-62 også? Ex Interflug eller? Espen
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 27 May 2010 #5 Kult, selv popkongen Putzmeister har sikkert ikke denne på brikken :colgate: Ta vare på dem.
Martin Moderator Medlem 27 May 2010 #6 ENGM 911 said: Kult, selv popkongen Putzmeister har sikkert ikke denne på brikken :colgate: Ta vare på dem. Click to expand... Han får vel muligheten rundt den 13-14. Juni. (De spiller i Oslo den 14/6). Spotterne på Værnes kan pusse linsene til rundt den 7-8. (konsert den 8/6).
ENGM 911 said: Kult, selv popkongen Putzmeister har sikkert ikke denne på brikken :colgate: Ta vare på dem. Click to expand... Han får vel muligheten rundt den 13-14. Juni. (De spiller i Oslo den 14/6). Spotterne på Værnes kan pusse linsene til rundt den 7-8. (konsert den 8/6).
putzmeister ScanFlyer Dusty 27 May 2010 #7 ENGM 911 said: Kult, selv popkongen Putzmeister har sikkert ikke denne på brikken :colgate: Ta vare på dem. Click to expand... Har jeg vel... Tok bilde av skjerman :colgate: Knall fine bilder... og ja, enig med LN-MOW
ENGM 911 said: Kult, selv popkongen Putzmeister har sikkert ikke denne på brikken :colgate: Ta vare på dem. Click to expand... Har jeg vel... Tok bilde av skjerman :colgate: Knall fine bilder... og ja, enig med LN-MOW
CFM ScanFlyer Crusty 28 May 2010 #8 raider66 said: Hvorfor ikke et bilde av IL-62 også? Ex Interflug eller? Espen Click to expand... Den har jeg sett så mange ganger før Er ex Interflug ja. De har også en IL-18 som de har lakkert opp og stillt ut i DDR Lufthansa farger fra tiden før de ble til Interflug.
raider66 said: Hvorfor ikke et bilde av IL-62 også? Ex Interflug eller? Espen Click to expand... Den har jeg sett så mange ganger før Er ex Interflug ja. De har også en IL-18 som de har lakkert opp og stillt ut i DDR Lufthansa farger fra tiden før de ble til Interflug.