Sola nødlanding?

zico77

Developer
Medlem
Sola nødlanding?

Mulig nødlanding på Sola no?? kl 1705 ? På vei inn no?? Masse brannbiler....

Re: Sola nødlanding?

En Air Europa med rapportert hydraulikkproblem. Normal landing, masse tilskuere.

K

Det var ikke avgangen fra Flesland vel ?
Den gikk rundt klokka 16 fra Flesland...

Originally posted by Leorim

Originally posted by atck

En Air Europa med rapportert hydraulikkproblem. Normal landing, masse tilskuere.

K

Og eg va hjemma :angry:

Hva med en SNS-1 - så ser vi alle det - når det skjer Leorim :clap :clap Be Ørjan ta kontakt med meg - slik kan ikke oppstå uten at vi ser det.

Jeg tar kontakt med deg Leorim -lyd fra kommunikasjonen hadde vært bra :clap

var på sola idet det kom inn for landing.. men seff. så låg kamera godt bevart onna klenå på romme:angry: :( så alt som kom t va mobil bilde.. blei bare svart og blått, sikkelig dårlig..

kan angre på i ettertid, ja:( :( :angry: :angry:

Det var helt tilfeldig at jeg var på flyplassen, har fri i helga og skulle treffe en kompis. På veien hjem traff jeg en haug med blålys og måtte jo snu. Tilfeldigvis hadde jeg jo faktisk kamera med også.
Litt uvant å stå på feil side av gjerdet. Nå skjønner jeg hvordan dere normale spottere (if there ever was one) har det. :lol:

IMG_5021.jpg

K

Noen som vet om det finnes noe webkamera på SOLA eller andre norske flyplasser som liker offentlige ute, slik de har i København !!

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

K

Noen som vet om det finnes noe webkamera på SOLA eller andre norske flyplasser som liker offentlige ute, slik de har i København !!

Jan

Ingen på Sola :(

Back