• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sola nødlanding?

zico77

Developer
Medlem
Sola nødlanding?

Mulig nødlanding på Sola no?? kl 1705 ? På vei inn no?? Masse brannbiler....

Re: Sola nødlanding?

En Air Europa med rapportert hydraulikkproblem. Normal landing, masse tilskuere.

K

Det var ikke avgangen fra Flesland vel ?
Den gikk rundt klokka 16 fra Flesland...

Originally posted by Leorim

Originally posted by atck

En Air Europa med rapportert hydraulikkproblem. Normal landing, masse tilskuere.

K

Og eg va hjemma :angry:

Hva med en SNS-1 - så ser vi alle det - når det skjer Leorim :clap :clap Be Ørjan ta kontakt med meg - slik kan ikke oppstå uten at vi ser det.

Jeg tar kontakt med deg Leorim -lyd fra kommunikasjonen hadde vært bra :clap

var på sola idet det kom inn for landing.. men seff. så låg kamera godt bevart onna klenå på romme:angry: :( så alt som kom t va mobil bilde.. blei bare svart og blått, sikkelig dårlig..

kan angre på i ettertid, ja:( :( :angry: :angry:

Det var helt tilfeldig at jeg var på flyplassen, har fri i helga og skulle treffe en kompis. På veien hjem traff jeg en haug med blålys og måtte jo snu. Tilfeldigvis hadde jeg jo faktisk kamera med også.
Litt uvant å stå på feil side av gjerdet. Nå skjønner jeg hvordan dere normale spottere (if there ever was one) har det. :lol:

IMG_5021.jpg

K

Noen som vet om det finnes noe webkamera på SOLA eller andre norske flyplasser som liker offentlige ute, slik de har i København !!

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

K

Noen som vet om det finnes noe webkamera på SOLA eller andre norske flyplasser som liker offentlige ute, slik de har i København !!

Jan

Ingen på Sola :(

Back