Sola i dag, 6. juni

eb737

ScanFlyer Blue
Var ute på Sola i noen timer i dag.
Bildene ble ikke så bra, men legger de ut likevel :)

LN-KKC.jpg

G-DBCF-1.jpg

G-DBCF.jpg

LN-BUC.jpg

LN-DYE.jpg

157.jpg

CS-DCX.jpg

LN-KKB.jpg

TF-FIK.jpg

SE-DIS.jpg

RPH.jpg

181.jpg

G-BAJE.jpg

LN-TUD.jpg

Erik

Tøffe bilder, min favoritt = ICELANDAIR :D :D :D
Takker for enda en fin spottedag igjen, kjekt å spotte med deg, Erik ;)

Flotte bilder Erik, hvordan får du flyene så nærme linsa?
Dumt spørsmål jeg vet, men jeg vil lære..

Ja jeg vet hvordan jeg zoomer med linsa, men alikevel kommer flyene på dine bilder nærmere kamera..

Kanskje pga du har et annet kamera enn meg?
Eller bare mer erfaring som spotter (og photoshop?)

Veldig flotte bilder uansett.
Fortsett slik, det er alltid kjekt å se nye bilder når jeg ikke har muligheten selv til og være på Sola! :D

Takktakk :)

Joachim, prøv å laste ned gratisprogrammet Picasa.
Der kan du beskjære bildene dine og du kommer nærmere flyene ;)

Helt siden jeg var liten har jeg vært ute på flyplassen og kikket...har sett Concorden to ganger, har sett et krasjet sjøfly i sjøen ved rullebane 18 og sett hundrevis av landinger og takeoff..... jeg trodde ikke at det fantes et miljø som la ut bilder slik som her på flyprat. Men det er helt sykt fantastisk å se bilder fra Sola, at folk har tålmodighet til å sitte der ute i flere timer for å gi sånne som meg en kjempeopplevelse med å se på bildene....

Synes det er helt topp, og jeg har lært mer av Erik, Christian og Joachim enn jeg har gjort av noen andre når det gjelder fly....så takk skal dere ha....

fortsett med den flotte hobbyen- kan vel egentlig ikke være noen hobby som kan måle seg med dette...

er spent på alt det nye dere legger ut, det er fint å vite at de flyene jeg går glipp av kan jeg ganske sikkert finne bilder og info om her...

ha en fin kveld!

Bjørn "Vinkesjefen"....

Takk :)
Det meste jeg har lært deg har nok jeg lært her, så dette er et lærerikt forum! ;)
Det er sant at ingen hobby kan måle seg med fly, utenom fotografering da.. :P

Back