• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Søke etter SAS Plus/Business billetter

Søke etter SAS Plus/Business billetter

Vet ikke hvor effektivt "my sas idea" er, men skal gi det et forsøk.

Har lagt inn ønske om å søke etter plus/business billetter slik at man enklere finner gode MR eller gode dealer for de som ønsker å sitte fremst i flyet.

Stem gjerne på ideen om det er noe du kunne ønsket deg å finne:

https://mysasidea.flysas.net/idea/search-sas-plus-tickets

Send det gjerne til venner og bekjente som kunne vært interessert i det samme, så blir det kanskje litt fart i sakene :)

Re: Søke etter SAS Plus/Business billetter

Dette var så vidt jeg husker på sidene før... Har uansett stemt på saken din! :)

Om det var slik tidligere kan jeg ikke forstå hvorfor de fjernet det.
Kan ikke helt se at de har noe å tjene på å gjøre det vanskelig for de som ønsker å reise litt mer komfortabelt..

Jeg tror det er fordi vi som tenker sånn er i et voldsomt mindretall. Dessverre...;) folk ser etter pris pris pris. Og pris. Endret akkurat en GO-billett til plus for et mellomlegg som ikke var helt ubetydelig. For å si det sånn; det var ikke langt unna at hun jeg snakket med ringte for å få meg innlagt...;)

Gode greier. 20 stemmer på No time :-)
Stagnerer nok litt nå men..

Fant akkurat den muligheten på EB beste tilgjengelighet billetter idag. Etter at en har søkt kan en klikke endre søk, å derfra kan en velge kun Plus / Business.
Burde være en enkel sak å implementere på vanlige billetter også.

Back