• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Soendagslunch i Oslo?

Jo, takk for hyggelig samvær midt på søndags morran :drunk:

Artig å treffe MOW, lenge siden sist. Blir kanskje litt oftere nå??

Legger ved et par bilder...

Attachments

• Dsc00217x.jpg
    Dsc00217x.jpg
    103.4 KB · Views: 178
  • Dsc00218x.jpg
    Dsc00218x.jpg
    120.6 KB · Views: 184
For oss nykommere på forumet så hadde det jo vært moro om det stod hvem som var hvem på bildene? :)

Fra venstre mot høyre sånn som bildene viser:

LN-MOW, LN-KGL, LN-SEK, Someone, Fellowship, LN-MOW.

I tillegg så var CK, LN-KOG, gustavf og FBU4EVER innom.

og for første gang en jente i rosa kjole også! (min lille prinsesse på 3 1/2 som ville være med pappa til byen). Takk for en hyggelig morgen. Kanskje jeg treffer en og annen forumdeltager på OSL i morgen. Presset på STO-ruten er litt mindre nå midt i sommersesongen er de to flrste flyene innstilt, så pendlerflyet går i morgen langt innpå formiddagen - 08:15. Luksus! Kan jo sove "lenge" i morgen tidlig. Ha en fin kveld forumister, og takk for hyggelig samvær de av dere jeg traff i dag morges.

Takk for i dag - kjempehyggeliig!! Blir 5.58-toget fra Asker i morgen .. naa tryner jeg i seng ...

Back