Snart forsvinner Ryanair's gule kabin

Er ikke dette litt den veien Southwest har gått? At man ikke bare er «billigst» men faktisk begynner å bli mer og mer likt fullprisselskapene? Jeg ser for meg også at FR/DY og lignende begynner å innføre gratis soft drinks osv som er de små detaljene man fort kan sette pris på..

Personlig håper jeg det går den veien. Ikke bare for passasjerene, men også for de ansatte. Man ser jo at Southwest klarer å opprettholde lave priser, god service og samtidig gode arbeidsbetingelser.

Nå foreslår jeg at jeg hadde siste ord om arbeidsbetingelser i denne tråden, så det ikke blir fullstendig off-topic.
Uansett intressant av Ryanair. Og leser også at de vurderer en endring i logoen også.

Nå er det heldigvis lenge siden jeg fløy FR selv om jeg har blitt påtvunget en FR flight nå i november av et annen forummedlem, men dette var på tide. Har aldri helt forstått hvorfor de absolutt må innrede flyene så katastrofalt stygt bare fordi de vil signalisere deres enkle og "billige" profil. Men nå har vel ikke noen irer noensinne vært berømt for deres smak, stil, design eller eleganse...

Hehe, så de valgte gult for å holde interiøret i en lys atmosfære? Da kunne de vel ha beholdt det gråhvitt, som vel er standarden?

Gult er vel en farge som signaliserer "BILLIG", se bare på salsgplakater, prislapper, Lidl o.l., så jeg mistenker at det var den egentlige tanken.

Back