• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Smørrebrød i København?

Re: Smørrebrød i København?

Har dere vært på Told&Snaps? Der pleier de ha greit utvalg i klassiske danske retter.

Told og Snaps er bra men ikke spesielt billig. Men maten de serverer er himmelsk

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Slotskældenren v/Gitte Kik har smørrebrød med frikadeller og rødkål. Her anbefales det altid at bestille bord. Der har altid været fyldt op når jeg har været der.

Har noen vært på Schøneman? Så Helstrøm og Truls var innom der i programserien sin, de skrøt av både mat og akevitt om jeg ikke husker feil.

Svarer meg selv her ser jeg nå. Har siden forrige post vært flere ganger på Schøneman, meget bra.

Skal nedover igjen denne uka, noen som har vært på frokost ( smørrebrød ) restauranter i området rundt Fredriksberg Have? Vi må forske ut nye områder og vil vekk fra turistfellene.

Peder Oxe har forøvrig lagt inn årene for godt.

Var god mat der i 2015.

Blir tur til København i slutten av august…og klart vi skal spise smørrebrød. Amen!

PSST - Klarte ikke vente - så da blir det Køben allerede neste helg. #oppsigelsestid #amenx2

Last edited:

Vann i munnen. Minnes tilbake til det forrige årtusen hvor SAS hadde noenlunde ok c-klasse. Når siste CPH ankom var det full raiding av pantry. Namnam:old

Back