Artikkel i DN nå:
http://www.dn.no/privat/investor/2016/11/04/0816/Bors/smekkfulle-langdistansefly-hos-norwegian
95% av setene fulle på longhaul må da være rimelig imponerende?
Ser inntekten per kilomter går ned fra 0,47 til 0,42, men det er da ikke så galt med tanke på hvor langt de flyr og med flere seter? (disclaimer - dette kommer jo fra en sofa-flyselskap-sjef, og er bare gjetting)
Gleder meg faktisk smått til å prøve dem på OSL-LAS i januar. Dog bare en vei.
http://www.dn.no/privat/investor/2016/11/04/0816/Bors/smekkfulle-langdistansefly-hos-norwegian
Tallene for langdistanseflyene er imponerende. Mens selskapet totalt sett klarer å fylle 88,4 prosent av setene, en økning på 0,6 prosent, sitter det folk i 95 prosent av setene på langdistanserutene, og passasjerveksten er på 56 prosent.
95% av setene fulle på longhaul må da være rimelig imponerende?
Ser inntekten per kilomter går ned fra 0,47 til 0,42, men det er da ikke så galt med tanke på hvor langt de flyr og med flere seter? (disclaimer - dette kommer jo fra en sofa-flyselskap-sjef, og er bare gjetting)
Gleder meg faktisk smått til å prøve dem på OSL-LAS i januar. Dog bare en vei.