Småprat - litt av hvert om SK og DY (splittet fra "hva koster...")

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Småprat - litt av hvert om SK og DY (splittet fra "hva koster...")

Men ikke alle seter må være like billige...det er de forøvrig ikke hos DY heller - selv ligger jeg på et snitt på over NOK 1500.00 envei til SVG med DY, noe over NOK 299.00 for denne tullingen

Men så fikk du valuta for pengene med den fine sightseeingturen på vestsiden av OSL med DY585 da ^_^

Men så fikk du valuta for pengene med den fine sightseeingturen på vestsiden av OSL med DY585 da ^_^

Jeg får skikkelig valuta - så langt er det kun 25% som har ankommet i rute ;-) men det teller jo ikke så lenge en har fokus på avgang ;-) men dette hører vel hjemme i en annen tråd

Re: Hva koster egentlig en flytur?

Ikke klag dc-8-63, DY585 den ene dagen var sharp på rute ved ankomst også.

Jeg får skikkelig valuta - så langt er det kun 25% som har ankommet i rute ;-) men det teller jo ikke så lenge en har fokus på avgang ;-) men dette hører vel hjemme i en annen tråd

....og så langt de siste 30 døgn har jeg vært utsatt for 33.33% kanselleringer fra SAS...;) Snevert datagrunnlag kan gi grunnlag for mange, merksnodige konklusjoner...:)

....og så langt de siste 30 døgn har jeg vært utsatt for 33.33% kanselleringer fra SAS...;) Snevert datagrunnlag kan gi grunnlag for mange, merksnodige konklusjoner...:)

Har dessverre ikke grunnlag til å uttale meg om det...min siste SAS flight var SK937 til Seattle og nest siste var LN-RRG....

Har dessverre ikke grunnlag til å uttale meg om det...min siste SAS flight var SK937 til Seattle og nest siste var LN-RRG....

Nå glir vi sakte og forsiktig nokså OT, men 2 av mine 4 siste SAS flighter har vært med LN-RRG. Forferdelige seter - nesten helt utrolig at det er mulig....

Nå glir vi sakte og forsiktig nokså OT, men 2 av mine 4 siste SAS flighter har vært med LN-RRG. Forferdelige seter - nesten helt utrolig at det er mulig....

Off Topic - der vi alle hører hjemme - det var KGL som styrte oss ;)

...men fra spøk til alvor - hva kommer først:
- Ny innredning i LN-RRE, RRF og RRG eller Internett innsjekk hos DY....

(Er det noe rart at vi savner Braathens:p)

Back