Slutt for SAS til Kiev?

Doll

ScanFlyer Blue
Det er ikke lenger mulig å booke billetter etter 25 mars.
SAS har flydd til Kiev fra CPH 3-4 ganger i uken de siste årene.

De merker vel konkurransen fra Aerosvit. Men det er kanksje like greit at Aerosvit tar over?

Konkurransen fra Aerosvit er formidabel. Prøv å bestille Norge - Kiev på hjemmesidene deres.

Skal selv en tur til Kiev i sommer, ennå ikke bestilt billett, men søk bringer meg rett i lomma til KLM og LH - til rett ublu priser.

Hvorfor ikke fly med Wizzair fra Torp. Billig er det og enn de fleste andre nettverksselskapene.

SAS har bekræfter at CPH-KBP nedlægges fra 25 marts grundet øget konkurrence fra Aerosvit på ruten. Aerosvit udvider fra 25 marts betjeningen af CPH-KBP til 10x ugentlig.

SAS har bekræfter at CPH-KBP nedlægges fra 25 marts grundet øget konkurrence fra Aerosvit på ruten. Aerosvit udvider fra 25 marts betjeningen af CPH-KBP til 10x ugentlig.

Har Aerosvit codeshare avtale med SAS med tanke på folk fra Norge ønsker å bytte fly i CPH som skal videre til KBP?

Men dersom Aerosvit har tatt over for SK i CPH, er det bare danske kunder de har eller har de mange norske kunder og?

Har Aerosvit codeshare avtale med SAS med tanke på folk fra Norge ønsker å bytte fly i CPH som skal videre til KBP?

Men dersom Aerosvit har tatt over for SK i CPH, er det bare danske kunder de har eller har de mange norske kunder og?

Aerosvit starter 5 x i uken fra OSL 25 mars.

Man trenger ikke codeshare for det - kun en interlineavtale. Og den har vaert paa plass i aarevis.

Uten at jeg har noen tall, vil jeg tippe det et svært få nordmenn som vil reise mellom CPH og Kiev med Aerosvit. Det er sjelden det billigste alternativet, så hvorfor skulle de gjøre det når de kan fly direkte fra Torp, eller med Air Baltic via Riga, Austrian via Wien, LH via MUC/FRA, KL via Amsterdam eller noe annet?

Og en ting til, du må ikke glemme at det tross alt finnes en del mennesker i Ukraina også ;)

Back