Og hva mener du med det? Så om man ikke godtar en lønnsnedgang på 120.000 i året så kan man bare finne seg en ny jobb? Du må jo være helt tett i hodet (eller jobbe i admin i et firma) som tørr påstå noe sånt.
Men er det virkelig noen gull eller diamant kunder som flyr Go Light????
Lidt OT, men alligevel en smule relevant, synes jeg
Hvorfor har man egentlig 2 x 23 kg på Plus inden for Europa?
Hvem udnytter det? Forretningsfolk?
Det virker som en service, SAS tilbyder vel vidende, at det kun er
et fåtal, der benytter sig af det!
Samme der også - ingen status-bagasje på "Hand bag only"-billetterSAS fornekter seg ikke. Da er det på tide å flytte 120 legs i året over til BA. Sjanseløst.
Dette gjelder jo ikke bare Sas heller. Bestilte billett til min niese fra Stavanger til Munchen via Amsterdam med KLM. Billetten, bestilt lang tid forveien kom på hyggelige 1.500,-, men i.o.m. behov for å sjekke inn en´ liten koffert fordyret dette billetten med nærmere 1.200,- . For meg er dette helt ute av proposjoner.
Dette gjelder jo ikke bare Sas heller. Bestilte billett til min niese fra Stavanger til Munchen via Amsterdam med KLM. Billetten, bestilt lang tid forveien kom på hyggelige 1.500,-, men i.o.m. behov for å sjekke inn en´ liten koffert fordyret dette billetten med nærmere 1.200,- . For meg er dette helt ute av proposjoner.
Samme der også - ingen status-bagasje på "Hand bag only"-billetter![]()