Dere må ha det tøft. Stakars folk som ikke kan få både billige billetter OG gratis bagasje/sete. Lurer på hvordan samfunnet bærer hen om det er sånn det skal bli? Erna må gå.
SAS sine aksjonærer har har 70 år med stort sett elendighet, så snart på tide noen tenker på dem også [emoji13][emoji6]
Dere må ha det tøft. Stakars folk som ikke kan få både billige billetter OG gratis bagasje/sete. Lurer på hvordan samfunnet bærer hen om det er sånn det skal bli? Erna må gå.
Om alternativet er Go, hvorfor ikke fly Go Light?Men er det virkelig noen gull eller diamant kunder som flyr Go Light????
Vel. SAS har foreslått at jeg skal ned 10.000kr i måneden eller inn i et bemanningsbyrå. Dette for at dere skal få enda billigere billetter. Utrolig at mange fortsatt ikke forstår at dette kostnadsjaget ikke går lenger. Det blir en hard vår for SAS.
De er nok veldig klar over alt de kan kutte.Robert!
Slutt å gi dem gode ideer! :drunk::headbang
Det eneste jeg klarte få ut av sølvstatus dengang jeg hadde det var innsjekking i Biz-skranken mens det var ingen innsjekkingautomater og "uendelig" kø for Økonomi i St Petersburg.Uansett, det eneste jeg spør meg om nå er hva slags motivasjon jeg skal ha for å fly inn sølvmedlemskap.
De er nok veldig klar over alt de kan kutte.
Det er imidlertid noe de ikke ser villige ut til å kutte. En flytende drikk som:
-er vanndrivende og et mildt avføringsmiddel slik at folk springer mere på do ombord
Høres absolutt ikke ut som en behagelig situasjon, men de som jobber i servicebransjen må være forberedt på en usikker fremtid hvor etter noen forsøk på outsourcing/offshoring, og forsøk med å konkurrere med dette, at de fleste av dagens stillinger er automatisert helt bort om noen tiår. Jobbmobilitet er noe flere må venne seg til.Og hva mener du med det? Så om man ikke godtar en lønnsnedgang på 120.000 i året så kan man bare finne seg en ny jobb? Du må jo være helt tett i hodet (eller jobbe i admin i et firma) som tørr påstå noe sånt.
Det spørs om de strengt tatt har lov til å innføre et slikt gebyr. Det skal jo være mulig å gjennomføre en reise til annnonsert pris. Å gjennomføre er reise uten innsjekket bagasje eller setereservasjon er jo teknisk mulig, men det spørs om man regner det som mulig for flere hundre å være innsperret i flere timer uten å få behov for toalett..... For deretter å sette et skyhøyt toalett-gebyr ved bruk? Literspris/kilopris kanskje?![]()